at glemme og kigge ordenligt på testen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. november 2013

Anonym trådstarter

bumbum, jeg havde så ikke lige set ordenligt på testen første gang, fordi man skal meget tæt på for at se streg nr 2. men bum den er så utydelig jeg intet billed kan tage, men nej jeg jubler ikke endnu, da jeg kun er 3+4 så jeg tester igen 4+0 hvis min mens ikke kommer imorgen eller over morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

bumbum, jeg havde så ikke lige set ordenligt på testen første gang, fordi man skal meget tæt på for at se streg nr 2. men bum den er så utydelig jeg intet billed kan tage, men nej jeg jubler ikke endnu, da jeg kun er 3+4 så jeg tester igen 4+0 hvis min mens ikke kommer imorgen eller over morgen

hvis du ønsker en graviditet

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

hvis du ønsker en graviditet

Det gør jeg, men bum, at være så hurtigt til bare at sige nej den er der ikke, også bare lade den være ude på badeværelset, eller jo havde godt anet der var meget lyserød i bunden a testen eller ja der hvor det nu skal være men ikke at der var en streg da det den skal ses med det blotte øje det har taget os 4 måneder vis den er der, har mange lænd smerter og er meget oppustet til aften men tør ikke stole på testen

Anmeld

3. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det gør jeg, men bum, at være så hurtigt til bare at sige nej den er der ikke, også bare lade den være ude på badeværelset, eller jo havde godt anet der var meget lyserød i bunden a testen eller ja der hvor det nu skal være men ikke at der var en streg da det den skal ses med det blotte øje det har taget os 4 måneder vis den er der, har mange lænd smerter og er meget oppustet til aften men tør ikke stole på testen

Er der farve i stregen ? Kan da godt lade til at den er der, men kan godt forstå du ikke tør tro på det endnu. Heller ingen grund til at blive for skuffet, hvis nu den ikke er der.

Har du ikke flere teste derhjemme? Så du kan teste i morgen tidlig

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Er der farve i stregen ? Kan da godt lade til at den er der, men kan godt forstå du ikke tør tro på det endnu. Heller ingen grund til at blive for skuffet, hvis nu den ikke er der.

Har du ikke flere teste derhjemme? Så du kan teste i morgen tidlig

Der er farve i stregen, men meget utydelig, sådan meget lidt rød, man skal skille testen for at kunne se den ekstra streg jeg opdagede den kun fordi jeg synes det lignede en skygge streg, tænkte ej hallo, så jeg skilte lortet a så jeg ikke blev helt rundt på gulvet altså :-).

har ikke flere hjemme, men regner med at gå ned og købe en, så jeg er sikker, også tester de nærmeste par dage her

og nej håber ikke min mens bare dukker op

Anmeld

3. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Der er farve i stregen, men meget utydelig, sådan meget lidt rød, man skal skille testen for at kunne se den ekstra streg jeg opdagede den kun fordi jeg synes det lignede en skygge streg, tænkte ej hallo, så jeg skilte lortet a så jeg ikke blev helt rundt på gulvet altså :-).

har ikke flere hjemme, men regner med at gå ned og købe en, så jeg er sikker, også tester de nærmeste par dage her

og nej håber ikke min mens bare dukker op

Åh det kan jeg godt forstå er frustrerende

Men hvis der er lidt farve i er der håb

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Åh det kan jeg godt forstå er frustrerende

Men hvis der er lidt farve i er der håb

det må du ha ret i
men vil forsøge ikke at tænke for meget over den streg, er bange for at skubbe min cyklus så, selvom det aldrig er sket, ligemeget hvor meget ønske om baby jeg havde kom men altid 3+4 eller 3+5 er aldrig gået til 3+6

Anmeld

3. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

det må du ha ret i
men vil forsøge ikke at tænke for meget over den streg, er bange for at skubbe min cyklus så, selvom det aldrig er sket, ligemeget hvor meget ønske om baby jeg havde kom men altid 3+4 eller 3+5 er aldrig gået til 3+6

God ide, ja ens krop kan hurtigt snyde en
Men du må lige give en update.

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

God ide, ja ens krop kan hurtigt snyde en
Men du må lige give en update.

Det skal jeg nok, er så bange for min mens kommer imorgen så bryder jeg sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.