Drøm om baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Dafnies

Jeg drømte, at vi kom hjem fra hospitalet med vores lille baby, der sov i liften. Så satte vi liften ind i tremmesengen i soveværelset - OG GLEMTE ham der! I en hel uge! vi glemte simpelthen at vi havde fået et barn, og vendte bare tilbage til vores almindelige hverdag..  Og da vi så kom i tanke om ham efter en uge, var han (af gode grunde) mega sulten  

Så når jeg drømmer baby-drømme er det altid sådan nogle katastrofe-drømme, hvor alt går galt med den lille ny. Men det er vist meget normalt... 

Ville dog hellere have jeres hyggelige baby drømme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Babydrøm

Lykke:) skriver:

Det går jeg stærkt ud fra i hvert fald
Haha! Hvor er det altså bare skønt med sådan nogle drømme!

Ja det ville jeg også gå udfra

Ja det er det

Selvom jeg føler mig fjollet over at være helt vild med/forelsket i den lille babydreng  Men det er nok pga. jeg rigtig gerne vil være mor  

Anmeld

3. november 2013

Lykke:)

AnnL skriver:

Ja det ville jeg også gå udfra

Ja det er det

Selvom jeg føler mig fjollet over at være helt vild med/forelsket i den lille babydreng  Men det er nok pga. jeg rigtig gerne vil være mor  

Det er nok bare fordi det er noget du ønsker dig det så meget

Anmeld

3. november 2013

Babydrøm

Det er nok bare fordi det er noget du ønsker dig det så meget

Ja er det nok   

Mange af ens tanker, som man ik helt forstå, dem er der jo mange af jer der kender herinde, så det er jo rigtig rart at kunne dele dem med jer 

Anmeld

3. november 2013

Lykke:)

AnnL skriver:

Ja er det nok   

Mange af ens tanker, som man ik helt forstå, dem er der jo mange af jer der kender herinde, så det er jo rigtig rart at kunne dele dem med jer 

Dét synes jeg også!
Fantastisk forum!

Anmeld

3. november 2013

Miss-86

Hej Søde.

Jeg har lidt problemer med baby.dk lige for tiden, jeg kan ikke komme ind i breve.. Men skal nok se om det er noget jeg kan få løst. Underligt ikke ?

Anmeld

3. november 2013

Mother-love

Det giver alligevel ret god mening i min verden, at jeg vågner, og at du vågnede da ansigtet skulle vises, for rigtigt nok har vi jo ingen idé om hvordan de små ser ud inden fødslen

Ja det var også lige præcis det jeg tænkte da jeg fik det afvide den gang.
Det er lidt sjovt at høre om. For det giver rigtig god mening at det er sådan det måske hænger sammen

Anmeld

4. november 2013

Babydrøm

Dét synes jeg også!
Fantastisk forum!

Lige præcis, fantastisk  Så skønt at kunne dele sine tanker med andre der kender/føler det samme  

(især når pb er hemmelig for dem jeg kender )

Anmeld

4. november 2013

BabyMus

Sjovt, det har jeg også drømt, og det var også altid en dreng. Jeg har dog ikke fået en endnu.

Anmeld

4. november 2013

Babydrøm

BabyMus skriver:

Sjovt, det har jeg også drømt, og det var også altid en dreng. Jeg har dog ikke fået en endnu.

Sjovt med de drømme, men håber da at det kunne være et godt tegn   Er I igang med PB? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.