Nogen der er medlem af HK?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det kan man ikke i nærheden af hvor jeg bor, der er enten frisør eller kosmetik linien :/ 

men det er i kosmetik linien du også lærer om negle, manicure og sådan.
Det er bare et bonus at du også lærer om make-up, hudpleje osv.
Jeg ville ringe til de skoler i nærheden af mig der har kosmetik linjen og høre hvad kosmetik uddannelsen indebærer - hvilke kvalifikationer man kommer ud med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Lililili

Anonym skriver:

Det kan jeg vist godt droppe så 

Ja det er desværre ikke de kurser der udbydes meget af. Du kan evt spørge jobcenteret om de vil lave en jobplan på det ( snak godt for din syge moster) de ikke bundet helt så meget af lovgivning som a- kassen. Men de har ikke pligt til at hjælpe med kurset. Nogle er dog heldige hvis jobcenteret kan se mening i det. 

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

Ja det er desværre ikke de kurser der udbydes meget af. Du kan evt spørge jobcenteret om de vil lave en jobplan på det ( snak godt for din syge moster) de ikke bundet helt så meget af lovgivning som a- kassen. Men de har ikke pligt til at hjælpe med kurset. Nogle er dog heldige hvis jobcenteret kan se mening i det. 

Jeg kan tage det grundlæggende på 4 dage og et ekstra seminar på 2 dage, så det er jo ikke så længe jeg ikke vil være til rådighed. 

Men som du siger må jeg bare snakke godt for min sag og jeg vil jo selv betale. Min plan er at blive selvstændig når jeg er færdig og har fået lidt erfaring. 

Er blevet tilbudt at starte på en klinik i den by jeg bor i, hvis jeg får uddannelsen

Anmeld

4. november 2013

Lililili

Inden du starter som selvstændig,  vil jeg anbefale dig en god snak med din a- kasse inden, da der kan være en del forhindringer i forbindelse med det, især hvis man skal tilbage igen :-) held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.