Æl slim hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Okay, så hvad tror du er tilfældet hos mig?

Det er svært at gisne om, men jeg ville forsøge mere aggressivt med ægløsningstestene for at kortlægge, på hvilken cyklus den falder og så koncentrere testningen i hver cyklus i det interval, om det så er på 17. dagen eller 27. dagen er ikke så vigtigt, men lutealfasen skal jo også være tilstrækkelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Rockertand

Rockertand skriver:

Det er svært at gisne om, men jeg ville forsøge mere aggressivt med ægløsningstestene for at kortlægge, på hvilken cyklus den falder og så koncentrere testningen i hver cyklus i det interval, om det så er på 17. dagen eller 27. dagen er ikke så vigtigt, men lutealfasen skal jo også være tilstrækkelig.

* på hvilken cyklusdag

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Det er rigtigt.

og med en cyklus på 42-60 dage, hvillen dag ville du så starte? Og ville du bruge en eller to teste om dagen?

Anmeld

3. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Det er rigtigt.

og med en cyklus på 42-60 dage, hvillen dag ville du så starte? Og ville du bruge en eller to teste om dagen?

På dag 9.
Hvis det var mig, ville jeg teste 2 gange om dagen, men jeg er også testoman. Gem testene og klæb dem op ved siden af hinanden, så er det nemt at se, hvordan de arter sig i intensitet. Test formiddag og ca. kl 20.
Kig også efter ægløsningsslim, hent en app til registrering af dette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.