Julekrea med ungerne (inspirationstråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.465 visninger
9 svar
6 synes godt om
3. november 2013

LinLin

Vi er "så småt" gået igang herhjemme...

I år laver vi adventsgaver til bedstemor = hjemmelavet julepynt. Synes altid det har været så fjollet at give det i julegave, fordi julen jo nærmest er slut når man giver gaven

Men her er hvad vi har lavet indtil videre!

1. Huskeklemmer med magnet

2. Bordskåner (mangler at få maling anden gang!)

3. perlemario 

4. Filtjuletræer

- og vis gerne hvad I har lavet!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Lullaby

Vi har malet 2 fuglehuse (købte dem i fakta og havde selv malingen). Var i Tiger og købte magnetpapir til hjemmelavede magneter. Har købt væger til hjemmelavede koplys, det er det som bliver lavet i år.

Anmeld

3. november 2013

LinLin

Lullaby skriver:

Vi har malet 2 fuglehuse (købte dem i fakta og havde selv malingen). Var i Tiger og købte magnetpapir til hjemmelavede magneter. Har købt væger til hjemmelavede koplys, det er det som bliver lavet i år.

Vi lavede magneter sidste år og nøgleringe af krympeplast...

Hvad er koplys??

Anmeld

3. november 2013

Lullaby

LinLin skriver:

Vi lavede magneter sidste år og nøgleringe af krympeplast...

Hvad er koplys??

Vi kører i genbrugsen og finder 2 gammeldagskopper med underkop. I dem sætter vi en væge i hver og smelter stearin ned i. Koplys.

Anmeld

3. november 2013

LinLin

Lullaby skriver:

Vi kører i genbrugsen og finder 2 gammeldagskopper med underkop. I dem sætter vi en væge i hver og smelter stearin ned i. Koplys.

Smart jeg tænkte lige det der hvor man drypper stearin ned i vand - det kunne jeg ikke lige forstå med væge i

Anmeld

3. november 2013

C-Dog

Vi laver trylledej julefigure og maler dem, nogle med snor i til juletræ. Vi perler juletræer, engle, æbler osv til vindue og juletræ, vi samler grankogler og maler dem med glimmer og hænger dem på juletræ. Hehe, Det er første gang vi får juletræ og jeg vil KUN ha hjemmelavet pynt :-D

Anmeld

3. november 2013

MyLove E

Vi var på kræmmermarked i år og der stod der en fra en krea butik.
Så jeg har købt nøgleringe med træ figur, hvor på Elias så skal kommer "clay" noget på. Kan ikke lige huske hvad det hedder.

Hun havde også kalender til en ti'er (BILLIG) Hvor han for hver mdr kan tegne en tegning eller vi kan sætte et billede ind

Anmeld

3. november 2013

LinLin

MyLove E skriver:

Vi var på kræmmermarked i år og der stod der en fra en krea butik.
Så jeg har købt nøgleringe med træ figur, hvor på Elias så skal kommer "clay" noget på. Kan ikke lige huske hvad det hedder.

Hun havde også kalender til en ti'er (BILLIG) Hvor han for hver mdr kan tegne en tegning eller vi kan sætte et billede ind

Vi laver også kalendre hvert år til Olde og bedstemor - de er færdige vi har lavet meget med deres hænder og fødder i år og så selvfølgeligt billeder af drengene!

Anmeld

3. november 2013

LinLin

C-Dog skriver:

Vi laver trylledej julefigure og maler dem, nogle med snor i til juletræ. Vi perler juletræer, engle, æbler osv til vindue og juletræ, vi samler grankogler og maler dem med glimmer og hænger dem på juletræ. Hehe, Det er første gang vi får juletræ og jeg vil KUN ha hjemmelavet pynt :-D

Puster du så dine egne julekugler??? ej jeg har faktisk set nogle fede nogle lavet af lego!

Vi har vist en god blanding - i år vil jeg lave topstjerne af perler

Anmeld

6. november 2013

Moma

Vi er "så småt" gået igang herhjemme...

I år laver vi adventsgaver til bedstemor = hjemmelavet julepynt. Synes altid det har været så fjollet at give det i julegave, fordi julen jo nærmest er slut når man giver gaven

Men her er hvad vi har lavet indtil videre!

1. Huskeklemmer med magnet

2. Bordskåner (mangler at få maling anden gang!)

3. perlemario 

4. Filtjuletræer

- og vis gerne hvad I har lavet!!!!

Rigtige gode idéer - dem kunne vi godt finde på at kopiere. Især det øverste med klemmerne, som vores den mindste kan være med til at lave.

Vi laver adventskalendre til bedsterne - 3 stk. Men vi er ikke gået i gang endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.