Hjælp..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. november 2013

MissSkat

Hej Piger... 

Jeg er så frustreret... Jeg er idag gået 14 dage ovet tid, og min mens kommer normalt altid regelmæssigt... Jeg har taget 3 tests hvor de sidste 2 er blevet svage positive efter laaang tid... Over 1 døgn (jeg ved godt man ikke må kigge på dem efter tid) 

Er der nogle af jer der har fået svag positiv efter tiden og alligevel har været gravide...?  

Håber i kan hjælpe

Her er et billede af den ene af mine tests... - Er det ik os noget med at positiv stregen slet ikke kan komme med mindre man er gravid...?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

MissSkat

Slet ingen overhovedet...?

Anmeld

3. november 2013

Michella2

Kan kun se en streg desværre..

til dig  

Anmeld

3. november 2013

grinny

Ser desværre kun en enkelt streg 

Anmeld

3. november 2013

C-Dog

Ser kun een streg lige meget hvor intenst jeg kigger på den..

Anmeld

3. november 2013

**Ønskebabyen

MissSkat skriver:

Hej Piger... 

Jeg er så frustreret... Jeg er idag gået 14 dage ovet tid, og min mens kommer normalt altid regelmæssigt... Jeg har taget 3 tests hvor de sidste 2 er blevet svage positive efter laaang tid... Over 1 døgn (jeg ved godt man ikke må kigge på dem efter tid) 

Er der nogle af jer der har fået svag positiv efter tiden og alligevel har været gravide...?  

Håber i kan hjælpe

Her er et billede af den ene af mine tests... - Er det ik os noget med at positiv stregen slet ikke kan komme med mindre man er gravid...?

Nogle teste give falske positive teste efter tid, pga restfarve eller skyggestreger.

Jeg synes godt jeg kan se en streg nr to, men den er ved de to huller på testen, altså enda det forkerte sted, for det er slet ikke der den anden streg skal komme.

Vil forslå dig at tage en tur forbi lægen og få taget en blodprøve istedet for.

Anmeld

3. november 2013

Kløver

**Ønskebabyen skriver:

Nogle teste give falske positive teste efter tid, pga restfarve eller skyggestreger.

Jeg synes godt jeg kan se en streg nr to, men den er ved de to huller på testen, altså enda det forkerte sted, for det er slet ikke der den anden streg skal komme.

Vil forslå dig at tage en tur forbi lægen og få taget en blodprøve istedet for.

Det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.