Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kunne først teste positiv 4+0
MMOGM skriver: Kunne først teste positiv 4+0
Anonym skriver: havde du også en følelse af at du var gravid-?
havde du også en følelse af at du var gravid-?
nej faktisk ikke, for havde sådan lidt mens lign. Smerter 3+6, så troede mens ville komme
MMOGM skriver: nej faktisk ikke, for havde sådan lidt mens lign. Smerter 3+6, så troede mens ville komme
Anonym skriver: jeg havde det for 2 dage siden mens smerter men intet er kommet og har meget vandlig udflåde plejer at ha gulligt grønt op til mens, det har jeg ikke haft
jeg havde det for 2 dage siden mens smerter men intet er kommet og har meget vandlig udflåde plejer at ha gulligt grønt op til mens, det har jeg ikke haft
Det bliver spændende!
Jeg krydser finger for dig Du må lave en opdatering
Maja84 skriver: I første graviditet 4+6, 2 graviditet ca deromkring men ved det ikke præcist pga rod i cyklus Nu gravid for 3 gang og testet 3+4 men haft meget svage strege før jeg tog valmed og CB
I første graviditet 4+6, 2 graviditet ca deromkring men ved det ikke præcist pga rod i cyklus Nu gravid for 3 gang og testet 3+4 men haft meget svage strege før jeg tog valmed og CB
Anonym skriver: det lidt snyd når i kan teste så tidlig ?sidst jeg var med rogn kunne jeg først da jeg var 2 måneder henne .. håber ikke jeg skal vente så længe denne gang, der havde jeg også mens hver måned S;
det lidt snyd når i kan teste så tidlig ?sidst jeg var med rogn kunne jeg først da jeg var 2 måneder henne .. håber ikke jeg skal vente så længe denne gang, der havde jeg også mens hver måned S;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128