vandlig udflåde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. november 2013

Anonym trådstarter

hvor dælen bliver mens slimen af, er idag 3+4 plejer at have sådan en slags grøn slim et par dage inden mens, det eneste jeg har er vandligt udflåde og øm hals! øhh godt så! men har jo haft mens smerter for 2 dage siden & dn 29 havde jeg også mens smerter. plejer at plet bløde nu! eller ha dirre, har ingen a delene, kun en øm lænd og en stikken i højre æggestokke, bum bum! ved når jeg skal ha mens vælter der ud med Tykt bussemand slim 3 dage før hvilket ville sige idag jo men er tør lagt som en ørken og ja som sagt det eneste udflåde jeg har er vandligt ?

Girls, nogle der vil teste med mig om 3 dage?

Tør ikke håbe den er der..

men også alligevel, når jeg ingen mens syptomer har ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

hvor dælen bliver mens slimen af, er idag 3+4 plejer at have sådan en slags grøn slim et par dage inden mens, det eneste jeg har er vandligt udflåde og øm hals! øhh godt så! men har jo haft mens smerter for 2 dage siden & dn 29 havde jeg også mens smerter. plejer at plet bløde nu! eller ha dirre, har ingen a delene, kun en øm lænd og en stikken i højre æggestokke, bum bum! ved når jeg skal ha mens vælter der ud med Tykt bussemand slim 3 dage før hvilket ville sige idag jo men er tør lagt som en ørken og ja som sagt det eneste udflåde jeg har er vandligt ?

Girls, nogle der vil teste med mig om 3 dage?

Tør ikke håbe den er der..

men også alligevel, når jeg ingen mens syptomer har ?

Det er faktisk helt normalt ikke at have symptomer. Det er heller ikke alle der får symptomer på hovedpine piller.

Held og lykke

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

FebruaryMom skriver:

Det er faktisk helt normalt ikke at have symptomer. Det er heller ikke alle der får symptomer på hovedpine piller.

Held og lykke

Har fået mit lort :-(

Anmeld

6. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Har fået mit lort :-(

ÆV! På den igen

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

FebruaryMom skriver:

ÆV! På den igen

Manden og jeg er stoppet pb, nu lader vi det ligge på hylden self ikke tage beskyttelse, men vi vil ikke forsøge nu, det tog hårdt på min køre mand:/

Anmeld

6. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Manden og jeg er stoppet pb, nu lader vi det ligge på hylden self ikke tage beskyttelse, men vi vil ikke forsøge nu, det tog hårdt på min køre mand:/

Det er tit når man ikke tænker på det at der så sker noget
Ligesom kedlen koger ikke når man kigger. Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.