Ja, hvad svare med til det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. november 2013

Anonym trådstarter

Når man bliver spurgt af kunder på sin arbejdsplads om man er gravid?! (To forskellige indenfor En uge) - Og man selvfølgelig ikke er det, men prøver (ingen ved at vi prøver). Har prøvet at tage det med et smil, ved godt jeg har taget på efter P-pille stop, men ikke stor eller overvægtig. Men inderst inde bliver jeg faktisk en lille smugle ked af det og frustreret over det, da vi har prøvet i 9 mdr. uden held. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Når man bliver spurgt af kunder på sin arbejdsplads om man er gravid?! (To forskellige indenfor En uge) - Og man selvfølgelig ikke er det, men prøver (ingen ved at vi prøver). Har prøvet at tage det med et smil, ved godt jeg har taget på efter P-pille stop, men ikke stor eller overvægtig. Men inderst inde bliver jeg faktisk en lille smugle ked af det og frustreret over det, da vi har prøvet i 9 mdr. uden held. 

"Nej, men jeg er rigtig ked af min vægt" skulle lukke munden på dem, så de fremover ikke har lyst til at kommentere.

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

"Nej, men jeg er rigtig ked af min vægt" skulle lukke munden på dem, så de fremover ikke har lyst til at kommentere.

Ja det kunne jeg selvfølgelig, men også når det ikke er det jeg mener, eller jo kunne da godt trænge til at tabe 4-6 kg. Men syntes det er svært - bliver mere flov istedet, er den stille type, når det er folk jeg ikke kender

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Tror jeg fik sagt noget i stil med: Nej det er jeg ikke, så ved jeg det i hvert fald ikke selv. - Er nok bare blevet lidt tyk. Men syntes faktisk også de selv blev flove, ved jeg ikke var det jo

Anmeld

3. november 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Ikke for at give dig falske forhåbninger, men inden jeg selv vidste jeg var gravid, oplevede jeg præcis det samme. Blev også flov, men sagde bare at nej det var jeg ikke, bare tyk. Jeg vejede som dig 4-6 kg for meget.

Anmeld

3. november 2013

Kløver

Øv er så trels, jeg skulle for 1 månedstid siden til vægtkontrol på sygehuset og jo er da samme etage som svangerambulatoriet, men i elevatoren siger den mand som også kører med: hold da op det er da lige op over, hvornår er du sat til vist bare et slag efter jeg har taget på og min mave i den grad har ændret form efter 2 graviditeter
Så kan bestemt følge dig

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Ikke for at give dig falske forhåbninger, men inden jeg selv vidste jeg var gravid, oplevede jeg præcis det samme. Blev også flov, men sagde bare at nej det var jeg ikke, bare tyk. Jeg vejede som dig 4-6 kg for meget.

Kunne da kun være dejligt hvis det var derfor, tror det dog ikke - så vil jeg i hvert fald blive glædeligt overrasket

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Øv er så trels, jeg skulle for 1 månedstid siden til vægtkontrol på sygehuset og jo er da samme etage som svangerambulatoriet, men i elevatoren siger den mand som også kører med: hold da op det er da lige op over, hvornår er du sat til vist bare et slag efter jeg har taget på og min mave i den grad har ændret form efter 2 graviditeter
Så kan bestemt følge dig

Øv, det er virkelig ikke noget værre - Vi har ingen børn, så har aldrig været gravid. Men kæmper tilgengæld på at få det første ønskebarn. Altså folk burde holde deres mund, når de ikke ved noget I stedet for at komme med bemærkninger. Men det må virkelig også være flovt for dem som spørger, når man svare tilbage nej det er jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.