Søger svaret som kun en test ville kunne gi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. november 2013

Anonym trådstarter

Idag er det en uge siden jeg skulle have haft min mens, men siden D. 28 har jeg kun haft brunt udflåd, nogle gange meget andre gange lidt.... Idag er der så ingenting, slet ikke! 

Hvis jeg regner lidt på det, så ville jeg ca være i uge 5 nu... jeg har fået meget uren hud i ansigtet, er lidt mere træt og hader lugten af min datters vådservietter! 

Jeg ved godt jeg kunne tage en test og få svar, men vil bare ikke blive skuffet og er bare overbevist om at mit mens nok skal komme, men jeg ved jo udemærket godt at jeg måske kan være gravid... 

Men jeg giver det til den 10... Så køber jeg en test til den tid..

Lyder det som om jeg er gravid, nogle der har prøvet lign? Jeg er i 2. Cyklus! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Idag er det en uge siden jeg skulle have haft min mens, men siden D. 28 har jeg kun haft brunt udflåd, nogle gange meget andre gange lidt.... Idag er der så ingenting, slet ikke! 

Hvis jeg regner lidt på det, så ville jeg ca være i uge 5 nu... jeg har fået meget uren hud i ansigtet, er lidt mere træt og hader lugten af min datters vådservietter! 

Jeg ved godt jeg kunne tage en test og få svar, men vil bare ikke blive skuffet og er bare overbevist om at mit mens nok skal komme, men jeg ved jo udemærket godt at jeg måske kan være gravid... 

Men jeg giver det til den 10... Så køber jeg en test til den tid..

Lyder det som om jeg er gravid, nogle der har prøvet lign? Jeg er i 2. Cyklus! 

Det er svært at sige og kun en test kan give svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.