Der er så mange ting i mit liv for tiden som gør mig sp ked af det, og det er sådan nu at jeg græder hver dag efter børnene er lagt i seng pga af det.
Jeg ville kunne løse problemerne hvis jeg vidste at det var et reelt problem og ikke bare mig der føler det.
Min veninde og jeg glider længere og længere væk fra hinanden, jeg har valgt at få et barn mere, og derfor er vi i hver vores liv så langt fra hinanden, vi går på skole sammen, men vi kunne ikke være mere forskellige. Pga ting jeg ikke ønsker at uddybe er hun nød til at gøre det til en hemmelighed for hendes eks hvem hun skriver med og mødes med, og hun har uden min accept brugt mit navn som dække for en fyr hun skriver med, en gerning jeg bliver ked af det over, og når jeg tænker mig om, kan jeg ikke komme på en god grund for, hvorfor jeg føler mig stødt over det, det kunne have noget at gøre med at min mor gjorde det samme, og fjollede rundt med en masse mænd i stedet for at passe på os børn, det er dog ikke tilfældet her, det eneste der er tilfælde her er at hun bruger mit navn som dække, og her til aften sagde hun så ved en fælles sammenkomst med kun piger at hun havde brugt en klassekammerats navn til dække for endnu en fyr, noget jeg kunne se at vores klassekammerat ikke blev glad for, men hun udtrykkede sig ikke yderligere.
Her kommer mit spørgsmål. Er jeg stødt fordi at det vækker noget negativt i mig at hun gør sådan, fordi min mor også gjorde sådan? Hvordan ville I have det med det?
Hun var min bedste veninde, da vi var på barsel med vores første barn sammen, men efter et massivt vægttab og brud med barnets far er vi gledet utrolig langt fra hinanden.
Anmeld