Gratis Smallstuff Hæklet tæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2013

Claus Poulsen

Alle der laver en bestilling på min 500kr inden søndag kl 00:00 får et gratis Smallstuff hælet barnevognstæpper med en værdi af 349kr GRATIS

Der er 3 varianter, blot send en email med dit ordre nr samt hvilken model du ønsker til info@coolbaby.dk

ww.coolbaby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Claus Poulsen

Her kom lige et billede af de dejlige tæpper som man altså kan få GRATIS, hvis man bestiller for over 500,- hos www.coolbaby.dk

Anmeld

3. november 2013

M&J87

JEg har allerede købt for 200, puha hvis jeg vidste det, havde jeg købt det sidste jeg mangler hos jer.

Anmeld

3. november 2013

M&J87

M&J87 skriver:

JEg har allerede købt for 200, puha hvis jeg vidste det, havde jeg købt det sidste jeg mangler hos jer.

for 10 min. siden

Anmeld

3. november 2013

Pinkrose

M&J87 skriver:

Du har ikke mulighed for at gå ind og ændre orden. ? Kan man nogle steder :p

Anmeld

3. november 2013

Claus Poulsen

M&J87 skriver:

Jeg så kan du jo se om du kan finde noget lækkert for 300,- så får du jo tæppet med

Anmeld

3. november 2013

Claus Poulsen

Nogen andre der kunne tænke sig gode råd til julegaverne ?

Anmeld

5. november 2013

Claus Poulsen

Vi fortsætter dette gode tilbud, laver du en ordre, hos os på min 500,- og skriver en email til os på info@coolbaby.dk med hvilket tæppe man ønsker sig. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.