Hejsa allesammen.
I sidste måned oplevede jeg en bitte smule blødning et par dage førend menstruation, hvor jeg også havde ondt/menstruationssmerter.
Men i dag er jeg kun på cyklusdag 23. Og igår aftes, da jeg tørrede mig, havde jeg øget udflåd med en bitte bitte bitte smule brunt i, men tænkte ikk mere over det.
I dag ved en 12-tiden var jeg på toilettet og da jeg tørrede mig, var der stænk af frisk blod. Og øget udflåd, og så her ved en 17-tiden var der rigtig meget udflåd og denne gang en smule brunt og et bitte stænk af frisk lyserødt blod. Jeg er spændt i underlivet/maven, men har ikk ondt...
Jeg forventer ikk menstruation førend på torsdag som min. Og jeg fatter hat.... Fatter slet ikk hvad det betyder... Jeg er forvirret 
Jeg har forsøgt denne måned at tage det stille og roligt og slappe af omkring det med at prøve og blive gravid, og jeg synes det er gået ret godt, derfor går dette ind og undrer mig meget.
Har det underligt i maven, en form for kvalme, men det kan der være mange årsager til. Og min enorme træthed, skyder jeg over på mit nye arbejde...
Hvad tænker I?
Anmeld