Betale told ? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
11 svar
1 synes godt om
2. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har bestilt tøj fra USA for 213 kr og nu har jeg fået post med at det skal hentes og det skal betales 200kr ekstra i told

Hvordan ka jeg undvære at betale?

Ka jeg lade være med at hente pakken? Mister jeg noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

bøllen

Anonym skriver:

Jeg har bestilt tøj fra USA for 213 kr og nu har jeg fået post med at det skal hentes og det skal betales 200kr ekstra i told

Jeg har lige modtaget knapper fra USA fik som dig også et brev med told.

tror ikke du kan undgå og betale , i så fald mister du jo pakken 

Anmeld

2. november 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Man skal betale. Hvis ikke du henter pakken får du bare tilsendt rykkere og regningen stiger.

Anmeld

2. november 2013

Skouboe

Der er desværre ikke rigtigt nogen vej udenom, tror jeg. Under alle omstændigheder hænger du på toldbehandlingsgebyret. Jeg tror bare du må betale, og så ved du det til næste gang.

Anmeld

2. november 2013

Muffinmus

Du mister ko det du har betalt allerede. Og ja, pakken bliver sendt retur hvis du ikke henter den, men du får ingen penge retur
Jeg måtte også betale for min creme, den blev købt på en engelsk hjemmeside, MEN, blev afsendt fra KINA....så øv øv. Kostede mig 310 kr oven idet jeg havde betalt. Dyr creme lige pludselig.
Så, hvis du vil have dine varer må du bide i det sure æble og til næste gang huske at du næste gang kun må handle for 80 kr incl fragt for ikke at blive bonget.

Anmeld

2. november 2013

sbs78

Er det nye regler der er kommet? For jeg har handlet i England før og har aldrig skulle betale ekstra

Anmeld

2. november 2013

Skouboe

MariaE skriver:

Du mister ko det du har betalt allerede. Og ja, pakken bliver sendt retur hvis du ikke henter den, men du får ingen penge retur
Jeg måtte også betale for min creme, den blev købt på en engelsk hjemmeside, MEN, blev afsendt fra KINA....så øv øv. Kostede mig 310 kr oven idet jeg havde betalt. Dyr creme lige pludselig.
Så, hvis du vil have dine varer må du bide i det sure æble og til næste gang huske at du næste gang kun må handle for 80 kr incl fragt for ikke at blive bonget.

http://www.forbrugereuropa.dk/indhold-FE/Nyheder/Opkraevning-af-told-og-moms-overrasker-forbrugere

Anmeld

2. november 2013

Skouboe

sbs78 skriver:

Er det nye regler der er kommet? For jeg har handlet i England før og har aldrig skulle betale ekstra

England er inden for EU, og derfor ikke toldpligtig.

Anmeld

2. november 2013

Skouboe

Skouboe skriver:

http://www.forbrugereuropa.dk/indhold-FE/Nyheder/Opkraevning-af-told-og-moms-overrasker-forbrugere

Hov, det var ikke for at tagge dig.

Anmeld

2. november 2013

mariamiss6

sbs78 skriver:

hvis varen sendes fra England er det stadig som altid. Men hvis varen som i dette tilfælde sendes fra Kina, er der ekstra told på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.