Positiv om 2 dage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger .. Startede med at teste idag med ægeløsning test og stregen nr 2 kom frem . Det er da et skrit mod positiv, mig og kæresten skal være sammen idag og de næste 4 dage så håber vi den kommer  Krys fingere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Anonym trådstarter

?????????

Anmeld

2. november 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej piger .. Startede med at teste idag med ægeløsning test og stregen nr 2 kom frem . Det er da et skrit mod positiv, mig og kæresten skal være sammen idag og de næste 4 dage så håber vi den kommer  Krys fingere 

Husk at en ÆL test først er positiv når teststregen er ligeså tydelig eller tydligere end kontrolstregen, mine test har altid 2 streger som kan være ret tydelige..

Bliv ved med at teste så finder du ud af hvor din ÆL ligger

Anmeld

2. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Du ved godt, at stregerne skal være lige tydelige eller teststregen mere tydelig, før den er positiv og dermed tyder på kommende ægløsning, ikke?
Jeg er også en af dem, der har 2 streger hele måneden, og de fleste ligner din test, så din første test er inklusiv på, om du har ægløsning i sigte. Fortsæt testeriet

Anmeld

2. november 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du ved godt, at stregerne skal være lige tydelige eller teststregen mere tydelig, før den er positiv og dermed tyder på kommende ægløsning, ikke?
Jeg er også en af dem, der har 2 streger hele måneden, og de fleste ligner din test, så din første test er inklusiv på, om du har ægløsning i sigte. Fortsæt testeriet

Ja det ved jeg. Men tester 2 gange om dagen i de 4 dage og har sex hverdag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.