Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger .. Startede med at teste idag med ægeløsning test og stregen nr 2 kom frem . Det er da et skrit mod positiv, mig og kæresten skal være sammen idag og de næste 4 dage så håber vi den kommer Krys fingere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
?????????
Anonym skriver: Hej piger .. Startede med at teste idag med ægeløsning test og stregen nr 2 kom frem . Det er da et skrit mod positiv, mig og kæresten skal være sammen idag og de næste 4 dage så håber vi den kommer Krys fingere
Husk at en ÆL test først er positiv når teststregen er ligeså tydelig eller tydligere end kontrolstregen, mine test har altid 2 streger som kan være ret tydelige..
Bliv ved med at teste så finder du ud af hvor din ÆL ligger
Rockertand skriver: Du ved godt, at stregerne skal være lige tydelige eller teststregen mere tydelig, før den er positiv og dermed tyder på kommende ægløsning, ikke?Jeg er også en af dem, der har 2 streger hele måneden, og de fleste ligner din test, så din første test er inklusiv på, om du har ægløsning i sigte. Fortsæt testeriet
Du ved godt, at stregerne skal være lige tydelige eller teststregen mere tydelig, før den er positiv og dermed tyder på kommende ægløsning, ikke?Jeg er også en af dem, der har 2 streger hele måneden, og de fleste ligner din test, så din første test er inklusiv på, om du har ægløsning i sigte. Fortsæt testeriet
Ja det ved jeg. Men tester 2 gange om dagen i de 4 dage og har sex hverdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128