Godmorgen friske kvinder
Jeg står i et akut dilemma, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal stille op.
Jeg forventede min mens natten torsdag til fredag, og er derfor i dag 4+1.
Det rumsterer i underlivet og det føles som om kroppen gør klar til enten det eller andet, men det er svært at sige.
De sidste par dage har jeg døjet en smule med kortvarig kvalme, fortsatte ømme bryster, utrolig madlede og med følelser uden på tøjet. Men symptomer er bare ikke nok, hvis I spørger mig, jeg vil se 2 streger før jeg tror på noget.
Jeg har derfor testet både i går og i dag.
I går fik jeg en meget flot hvid skyggestreg, og tager det ikke for gode varer.
Jeg prøvede igen her i morges, og fik det man nok kalder en negativ test, (vær sød at give en bedømmelse og et råd)
Sagen er bare den, at jeg skal ses med mine gode veninder i aften, og vi havde alle glædet os til en god bytur. Jeg tænkte at hvis mens kommer, så kunne jeg drikke gravøl. Og hvis ikke mens dukker op, så kan vi fejrer at jeg er blevet gravid.
Men jeg er hverken købt eller solgt. Ingen tydelige streger og heller ingen tanterød. Jeg vil bar

e ikke drikke, hvis der er noget i gærde..

det skal lige siges, at jeg stoppede på p-piller for 4 uger siden efter 10års forløb, og jeg tænker om de kan have en indvirken stadig. Dog er jeg næsten 110 på at jeg havde ægløsning for præcis 15 dage siden, da det var meget mærkbart.
Hjælp! Kom med et råd, eller sig I kan se en fjern streg i det fjerne på mit billede (for det vil jeg jo allerhelst!)