Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
så er det imorgen voers dejlige søn skal have navngivningsfest og idag har stået op at forberede alt det mad der kunne laves idag. selv kagerne er lavet, bordet er dækket og pyntet og selvfølgelig skal i ikke snydes for billeder.. skal lige siges kagen der er lavet, ja det er første gang jeg har prøvet at lave en med fondant også er den ikke helt færdig endnu. der skal nemlig ligge guld penge i chokolade rundt omkring den, men jeg undskylder for fejl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Havanagila skriver: Jg synes det ser rigtig godt ud.Og ja kagen har lidt skønshedsfejl. Men jeg synes den er rigtig sød. Og godt lavede af at det er første gang
Jg synes det ser rigtig godt ud.Og ja kagen har lidt skønshedsfejl. Men jeg synes den er rigtig sød. Og godt lavede af at det er første gang
årh 1000 tak syntes også selv det blev okay.. man kan da se hva det ligner
Amandasmor skriver: årh 1000 tak syntes også selv det blev okay.. man kan da se hva det ligner
Havanagila skriver: Det kan man bestemt godt.Men det er jo også et større projekt at begi sig ud i første gang. Så synes den er rigtig fin
Det kan man bestemt godt.Men det er jo også et større projekt at begi sig ud i første gang. Så synes den er rigtig fin
ja tak det fandt jeg sørme ud af..
Jeg håber at I får en fantastisk dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128