Hjælp ang ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
11 svar
1 synes godt om
1. november 2013

Anonym trådstarter

Min cyklus har de sidste 4 mdr set således ud.  29-33-25-28. Dagene er talt fra første meno til næste. Og det ser skævt ud. Ved slet ikk hvornår jeg så har min ægløsning. Har fået fjernet spiral i tirsdags , og fik min menstruation senere på dagen. Den er nok færdig den 6. Hvornår vil I tænke ud fra mine seneste cyklusser at jeg får ægløsning ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Anonym trådstarter

1. november 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Min cyklus har de sidste 4 mdr set således ud.  29-33-25-28. Dagene er talt fra første meno til næste. Og det ser skævt ud. Ved slet ikk hvornår jeg så har min ægløsning. Har fået fjernet spiral i tirsdags , og fik min menstruation senere på dagen. Den er nok færdig den 6. Hvornår vil I tænke ud fra mine seneste cyklusser at jeg får ægløsning ? 

Har du prøvet ægløsningsteste? 

Har desværre intet bud på dit spørgsmål.

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Har du prøvet ægløsningsteste? 

Har desværre intet bud på dit spørgsmål.

Tak for svar. Nej det har jeg ikke. Men har i sinde at kaste mig ud i det. Det er bare dyrt.

Anmeld

1. november 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Tak for svar. Nej det har jeg ikke. Men har i sinde at kaste mig ud i det. Det er bare dyrt.

Ja det er de desværre 

Men her var der gevinst i 2. Cyklus. Så det hjalp i hvert fald mig 

Anmeld

1. november 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Ved ikke om du kender EBay, men der købte jeg mine  Så billigt  http://search.eim.ebay.dk/?ev=0&elc=3&kw=Ovulation+tests&ect=

bare husk at se på fragtprisen 

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Mange tak

Anmeld

1. november 2013

Mother-love

Jeg ville nok også kaste mig ud i æl teste. Jeg synes selv at det med hvornår man har æl kan være utrolig svært. Jeg kan dog næsten se det må mit udflåd. Når der begynder og danne sig den der æggehvide agtige kons. Så tester jeg og har som regel æl 2-3 dage efter

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Hvor lang tids levering er der?

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Ved ikke om du kender EBay, men der købte jeg mine  Så billigt  http://search.eim.ebay.dk/?ev=0&elc=3&kw=Ovulation+tests&ect=

bare husk at se på fragtprisen 

Hvor lang tids levering er der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.