Kejsersnit og hævet mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. november 2013

dollygirl

Jeg har fået kejsersnit for 4 dage siden og føler min mave er mega hævet og når jeg røre ved det så hopper det som om der er luft eller noget indeni.

Det ser ud som om jeg er gravid igen

Hvad er det og hvordan kommer jeg af med det?

Jeg er spinkel men kun maven er bulet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

bonnie81

dollygirl skriver:

Jeg har fået kejsersnit for 4 dage siden og føler min mave er mega hævet og når jeg røre ved det så hopper det som om der er luft eller noget indeni.

Det ser ud som om jeg er gravid igen

Hvad er det og hvordan kommer jeg af med det?

Jeg er spinkel men kun maven er bulet ud

jeg prøvede ved mit sidste kejsersnit at have en blodansamlig inde i maven det var ligesom om   der lå en pind unde aret og en dag da jeg var i bad sprang et sting op og så løb det ud, blev skide forskrækket men det var heldigvis bare det 

Anmeld

1. november 2013

charlottekri

Kontakt omgående lægen!!! Kunne lyde som om dine tarme er hævet (risiko for at du ender med stomi) og blodansamling i maven...

Anmeld

1. november 2013

dollygirl

charlottekri skriver:

Kontakt omgående lægen!!! Kunne lyde som om dine tarme er hævet (risiko for at du ender med stomi) og blodansamling i maven...

Ej okay prøv og skræm mig mere

Hvis jeg havde det så var jeg vel ikke så rask som jeg er nu.

Anmeld

1. november 2013

charlottekri

dollygirl skriver:

Ej okay prøv og skræm mig mere

Hvis jeg havde det så var jeg vel ikke så rask som jeg er nu.

Undskyld  Havde kun lige et par minutter der til lige at svare dig, men kender bare en som lige har været igennem det samme og det var vist rigtig slemt... Derfor skrev jeg som jeg gjorde. Jeg har det bare sådan, better safe than sorry... Men hvis du ellers har det godt, ville jeg ikke være bange, men ville dog lige ringe til vagtlægen for en sikkerheds skyld

knus

Anmeld

1. november 2013

Mother-love

Hvis du ikke har sådan sindssygt ondt ville jeg nok ikke være voldsomt bekymret. Men synes du skal ringe til vagtlægen for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

1. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har det været sådan hele tiden eller er det lige kommet idag? For jeg tænker, er det ikk bare en mave der lige er blevet tømt for baby og derfor er helt blød og buler ud fordi musklerne stadig er ude i siderne? 

Hvis du er bekymret, så ring til dit fødested.

Anmeld

1. november 2013

Maja88

Jeg tænker luft?? Forstoppelse..??

Anmeld

1. november 2013

dollygirl

charlottekri skriver:

Undskyld  Havde kun lige et par minutter der til lige at svare dig, men kender bare en som lige har været igennem det samme og det var vist rigtig slemt... Derfor skrev jeg som jeg gjorde. Jeg har det bare sådan, better safe than sorry... Men hvis du ellers har det godt, ville jeg ikke være bange, men ville dog lige ringe til vagtlægen for en sikkerheds skyld

knus

Det er okay

Men jeg tror det evt. Er forstoppelse eller luft det sagde de i hvert fald på sygehuset men troede bar ikk det var så voldsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.