Tjekke bryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
3 synes godt om
1. november 2013

Anonym trådstarter

Hvor tit tjekker i brysterne ift. knuder?
Er der kirtler i dem, der kan virke som små knuder, ved I noget om det? På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Hvor tit tjekker i brysterne ift. knuder?
Er der kirtler i dem, der kan virke som små knuder, ved I noget om det? På forhånd tak...

Jeg tjekker jævnligt mine. Brystet er fuldt af kirtler men de er stort set ens på begge bryster. Og så kan man mærke at de ligesom hænger sammen. Men finder man noget på det ene bryst som ikke er på det andet og som sidder for sig selv, så bør man få det tjekket

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Jeg tjekker jævnligt mine. Brystet er fuldt af kirtler men de er stort set ens på begge bryster. Og så kan man mærke at de ligesom hænger sammen. Men finder man noget på det ene bryst som ikke er på det andet og som sidder for sig selv, så bør man få det tjekket

Tak Ja, for jeg tjekkede lige idag og fandt 2 knude-agtige ting, men de sidder begge det samme sted i hvert bryst!

Anmeld

1. november 2013

Mother-love

Må indrømme at det gør jeg sjældent.

Selvom jeg burde gøre det en gang imellem. Det er ikke rigtig noget jeg tænker over må jeg indrømme.

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Må indrømme at det gør jeg sjældent.

Selvom jeg burde gøre det en gang imellem. Det er ikke rigtig noget jeg tænker over må jeg indrømme.

Nej, det er osse noget der skal ind i éns bevidsthed og daglidag! Men GODT at gøre det

Anmeld

1. november 2013

twinny

Jeg gør det aldrig. Fordi jeg kan ikke mærke noget som helst.  

Anmeld

1. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
LuLy skriver:

Samme her! 

Gør det som regl når jeg er i bad. Starter under armen, og arbejder mig ind ad i en cirkel! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.