Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor tit tjekker i brysterne ift. knuder?Er der kirtler i dem, der kan virke som små knuder, ved I noget om det? På forhånd tak...
Hvor tit tjekker i brysterne ift. knuder?Er der kirtler i dem, der kan virke som små knuder, ved I noget om det? På forhånd tak...
LuLy skriver: Jeg tjekker jævnligt mine. Brystet er fuldt af kirtler men de er stort set ens på begge bryster. Og så kan man mærke at de ligesom hænger sammen. Men finder man noget på det ene bryst som ikke er på det andet og som sidder for sig selv, så bør man få det tjekket
Jeg tjekker jævnligt mine. Brystet er fuldt af kirtler men de er stort set ens på begge bryster. Og så kan man mærke at de ligesom hænger sammen. Men finder man noget på det ene bryst som ikke er på det andet og som sidder for sig selv, så bør man få det tjekket
Havanagila skriver: Må indrømme at det gør jeg sjældent.Selvom jeg burde gøre det en gang imellem. Det er ikke rigtig noget jeg tænker over må jeg indrømme.
Må indrømme at det gør jeg sjældent.Selvom jeg burde gøre det en gang imellem. Det er ikke rigtig noget jeg tænker over må jeg indrømme.
Jeg gør det aldrig. Fordi jeg kan ikke mærke noget som helst.
Samme her!
Gør det som regl når jeg er i bad. Starter under armen, og arbejder mig ind ad i en cirkel! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128