Hjælp til ny mobil... sim-kort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.727 visninger
7 svar
2 synes godt om
1. november 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har fået ny telefon, en Samsung Galaxy S3.

Problemet er at mit simkort ikke kan være deri, det er alt for stort! Hvad gør jeg, må man klippe det til, eller hvad? Min kærestes simkort er samme størrelsesom mit, kan da ikke passe de laver telefoner et normalt størrelse simkort ikke kan være i, eller? Har kun haft simkortet i 1 år.

Hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

esioul

Frederikke80 skriver:

Problemet er at mit simkort ikke kan være deri, det er alt for stort! Hvad gør jeg, må man klippe det til, eller hvad? Min kærestes simkort er samme størrelsesom mit, kan da ikke passe de laver telefoner et normalt størrelse simkort ikke kan være i, eller? Har kun haft simkortet i 1 år.

Hjælp...

Du skal ind på mobil selskabs hjemmeside og bestille et mikro sim

Anmeld

1. november 2013

LinLin

Frederikke80 skriver:

Hjælp...

Jeg fik det klippet til i elgiganten - gad ikke vente på at skulle et mikro-et med posten tror det kostede 50kr...

Anmeld

1. november 2013

TNBC

Frederikke80 skriver:

Hjælp...

jeg fik mit klippet i min telebutik.

Anmeld

1. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du skal bestille et mikro-sim. Jeg bestilte et gratis, men det afhænger vist af selskabet.

Anmeld

1. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Dobbelt! 

Anmeld

1. november 2013

Rockertand

Demosan skriver:

Du skal bestille et mikro-sim. Jeg bestilte et gratis, men det afhænger vist af selskabet.

Det behøver man altså ikke, Elgiganten kan sagtens klippe det til, det er meget hurtigere og lige så godt.

Anmeld

3. november 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Tak for jeres svar. Vidste seriøst ikke at der var noget der hed mikro simkort

Men jeg fandt en skabelon på nettet og tog chancen og klippede det til... og det virkede  Tak fordi I gjordemig lidt klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.