Hjælp ang hormoner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

esioul

Anonym skriver:

jamen det ved jeg ikke, andet end at det er sådan en mere speciel.. Altså de kigger på hvordan sædcellerne ser ud om de er deforme osv. Andet har vi ikke rigtig fået afvide. Tror han kaldte den krüger ( men er ikke helt sikker) og den koster så 1400  men det er jo bare at betale selvfølgelig , det er bare trist så dyrt det snart er endt op, når man bare ville ønske man kunne selv  Når/hvis vi skal begynde insimination , så koster det 1800/3000 pr gang... Det er så fordi han er den eneste der tager betaling, men skulle vi på en anden klinik ville det blive ekstremt bøvlet og meget dyrer at komme dertil

Du må self gerne skrive privat, hvis du hellere vil svare der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Du må self gerne skrive privat, hvis du hellere vil svare der

det er privat klinik, og vi har også barn sammen .

det er Peter Lundstrøm i Ballerup 

Anmeld

1. november 2013

esioul

Anonym skriver:

det er privat klinik, og vi har også barn sammen .

det er Peter Lundstrøm i Ballerup 

Ahh så er det nok derfor.

Troede bare behandling var gratis ved nummer 2 når det er udredning og IUI), derfor det undrede mig.

Men det må næsten være fordi det er privat klinik så.

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ahh så er det nok derfor.

Troede bare behandling var gratis ved nummer 2 når det er udredning og IUI), derfor det undrede mig.

Men det må næsten være fordi det er privat klinik så.

jamen det er det ja. og det er jo pga transporten..  men de er nu også rigtig søde, og vi har tillid til dem, så det er jo også alt afgørende.

jeg håber bare sådan at der snart er noget held i "sprøjten" haha 

Anmeld

1. november 2013

esioul

Anonym skriver:

jamen det er det ja. og det er jo pga transporten..  men de er nu også rigtig søde, og vi har tillid til dem, så det er jo også alt afgørende.

jeg håber bare sådan at der snart er noget held i "sprøjten" haha 

Det er helt klart også hovedsagen.

tryghed betyder alt!

Jeg hepper på jer

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er helt klart også hovedsagen.

tryghed betyder alt!

Jeg hepper på jer

tusind tak 

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg har fået metformin i mange år. Ifølge Gyn hjælper det kroppen med at få æl hvis man har PCO....
Ved min første graviditet reagerede jeg fint på pergotime, og blev gravid efter en behandling.
Her anden gang har jeg slet ikke reageret på pergotime, så jeg har fået puregon, og jeg blev gravid efter første behandling og vores første IUI forsøg.
Jeg var ved at dø af skræk over at skulle stikke mig selv, men det er slet ikke så slemt - første gang skal bare lige overståes

puregon, er det så i en sprøjte? og er det også ægmodnende som pergotime, bare stærkere, eller hvordan ? 

og tillykke med nr 2 ( og nr 1 for den sags skyld)  vi lavede vores datter helt uden hjælp, der vidste vi så heller ikke at jeg havde pco.. symptomerne på pco startede efter min fødsel, og jeg har højst sandsynligt ikke haft ægløsning siden fødslen ( 2 år siden) 

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg synes ikke det var så slemt og brugte et spejl og gjorde prikket ondt flyttede jeg nålen og så gled den ind som var det blød smør, nu er jeg også polstret og synes det var værre når jeg holdte dellen frem for at slappe af, rette op og kigge i spejlet så jeg kunne se, når jeg førte nålen ind

tak for råd altså de 2 gange jeg har fået ovitrelle og sygeplerjesken gjorde det, der holdte jeg godt fast i dellen og nev , i håb om at jeg så ikke mærkede stikket. og det gjorde jeg så heller ikke. men om det var pga den lille smerte jeg påførte mig selv imens, eller bare fordi det ikke GØR ondt, det ved jeg så ikke. men det finder jeg nok ud af. de foreslår jo manden gør det , men min mand er hunde angst for nåle og blod, så det kommer aldrig til at ske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.