Ja, jeg bliver altså nødt til lige at prale lidt af min datter, igen....
For et par måneder siden, smed hun sutter ud - dette gjorde hun af sig selv, og var i den grad en succes - vi har INTET hørt om den siden (se evt. mit indlæg:
https://www.baby.dk/debat/223027pi1/boern-13-aar/sa a-blev-sutten-vidst-smidt-ud.aspx)Nu har vi så snakket meget om bleen det sidste stykke tid (hun blev 3 år for en måned siden), men ligesom med sutten, har jeg ikke ville pressen hende - hun har overhoved ikke vidst interesse for at gå på toilettet hjemme hos os, kun i børnehaven!
Vi har dog et par gange prøvet at tage bleen af hende, men hver gang hun har skulle tisse eller lave l**t har hun ville have den på igen..
MEN, mandag morgen, da jeg skulle skifte hende og gøre hende klar til børnehaven, sagde hun selv, at hun ikke ville have den på - fint med mig - vi lagde et par ekstra busker og underbukser ned i børnehaven og fortalte om hele situationen - der var INTET problem!
Dagen efter fortsatte vi, og hun havde dog et lille uheld, hvor de var ude på legepladsen og hun havde regnbukser på osv., men ellers har der slet ikke været nogen problemer - og nu har vi fredag og er stadig ble-fri (dog med undtagelse af natten), og jeg er så stolt af min dejlige prinsesse

Bare lige en succes-historie
Anmeld