pinligt spørgsmål ang. tamponer og mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
10 svar
5 synes godt om
1. november 2013

Anonym trådstarter

Ja ret pinligt.. men er det meningen at mens løber forbi tamponen? Jeg bruger den kraftigste sugeevne fra tampax, men alligevel ender en masse i bindet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ja ret pinligt.. men er det meningen at mens løber forbi tamponen? Jeg bruger den kraftigste sugeevne fra tampax, men alligevel ender en masse i bindet

nope men kender det alt for godt... Det gør det nemlig os her.... p.... træls  

Anmeld

1. november 2013

Maria-s

Når tamponen ikke kan suge mere, løber det forbi. Når jeg bløder mest holder de kraftigste kun i lidt over en time til halvanden. Så måske det har noget at gøre med hvor lang tid du bruger dem? 

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

nope men kender det alt for godt... Det gør det nemlig os her.... p.... træls  

Ja det er virkelig irriterende!

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Når tamponen ikke kan suge mere, løber det forbi. Når jeg bløder mest holder de kraftigste kun i lidt over en time til halvanden. Så måske det har måske noget at gøre med hvor lang tid du bruger dem? 

Ja det ved jeg, men det sker selvom jeg har haft den i en halv time, og tager jeg den ud, så er den ikke "gennemblødt" - langt fra

Anmeld

1. november 2013

Maria-s

Anonym skriver:

Ja det ved jeg, men det sker selvom jeg har haft den i en halv time, og tager jeg den ud, så er den ikke "gennemblødt" - langt fra

Æv! Det var da super irreterende!...

Anmeld

1. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Min kan os være nærmest helt ren når jeg den ud.... Er faktisk begyndt at helt holde mig fra dem da jeg synes det er dyrt når de alligvel ik virker... Bare ærgerligt når man bløder MEGET og gerne vil ha den ekstra beskyttelse for ik at bløde igennem når man er nogen steder 

Anmeld

1. november 2013

Aagaard

I den sammenhæng - så er en menses kop altså heeelt fantastisk!
Jeg er SÅ glad for min og bløder aldrig hverken igennem eller forbi.

Anmeld

1. november 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Har heldigvis ikke selv det problem, men har hørt flere nævne det med tampax - ob skulle vidst være bedre 

Anmeld

1. november 2013

CaWi

Anonym skriver:

Ob er snoet, det skulle gøre at de suger bedre, uden at man drypper ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.