testet æl sprøjte ude og nu positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. november 2013

Anonym trådstarter

Hellooo

Har nogen af jer prøvet, at teste æl sprøjten ude og så på 11-12 dagen efter, fået positive graviditetsteste (både strips, valmed og CB) men jeres mens kom alligevel? 
Jeg er så bange for at glæde mig for hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Hellooo

Har nogen af jer prøvet, at teste æl sprøjten ude og så på 11-12 dagen efter, fået positive graviditetsteste (både strips, valmed og CB) men jeres mens kom alligevel? 

Nej jeg testede æl-sprøjten ude 5 dage efter den blev taget.

Og testede svagt positivt igen 3+5 

Blodprøven var også positiv, ingen mens, og har nu 11 uger til termin 

Anmeld

1. november 2013

salix

ja det har jeg desværre prøvet.... men bare fordi det gik galt for mig betyder ikke at det gør det for dig...  for at jers lille spiger bliver hvor den skal

Anmeld

1. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Hellooo

bløder du meget?

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

bløder du meget?

Jeg bløder slet ikke endnu, men føler den er på vej.. Har haft murren i underlivet i ca. 3 dage nu.. og halsbrand hver dag i 3-4 dage fra kl. 16, men idag har jeg haft halsbrand siden jeg stod op.. Jeg har ikke haft halsbrand i mange år!

Anmeld

1. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg bløder slet ikke endnu, men føler den er på vej.. Har haft murren i underlivet i ca. 3 dage nu.. og halsbrand hver dag i 3-4 dage fra kl. 16, men idag har jeg haft halsbrand siden jeg stod op.. Jeg har ikke haft halsbrand i mange år!

Det er gode tegn. Mens smerter er et tidligt graviditetstegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.