Hvad synes i om navnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

Mum33

Sødt, men prøv lige at vær 40 år og skulle præsentere sig som Cirkeline på sit nye arbejde... De ville da dø af grin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Cirkeline?

Go eller no-go?
Begrund gerne svaret

Sødt nok, men ville ikke brug det selv.

Men der er faktisk 227 der hedder det i danmark, så helt unormalt er det heller ikke.

Anmeld

1. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg synes der er stor forskel på de 2 navne. Cirkeline ser jeg kun som en tegnefilms figur..

Det er nok fordi begge navne ville ende på det samme, mere eller mindre 

Anmeld

1. november 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Cirkeline?

Go eller no-go?
Begrund gerne svaret

Hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg synes det var mega synd at kalde sit barn det navn

Anmeld

1. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Cirkeline?

Go eller no-go?
Begrund gerne svaret

No go! Tænk når man som voksen skal præsentere sig til folk "Hej jeg hedder Cirkeline". Ej nej. Går ikke

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg synes det var mega synd at kalde sit barn det navn

jeg forstår heller ikke hvorfor man så ikke bare døber hende line og kalder hende Cirkeline som kælenavn.. Men hun kan jo selv ændre det når hun bliver voksen..

Anmeld

1. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er i mine øjne et fjolle/kælenavn til en lille pige - ikke et navn, der holder, når pigen er 40 eller 60 og advokat, statsministerkandidat eller brolægger 

Heller ikke fedt at hedde, hvis pigen bliver en lille, tyk dame en dag... 

Anmeld

1. november 2013

Palaja

Personligt er det ikke mig, synes det er for tuttenuttet men ikke et navn hvor jeg bare tænker "Whaaaaat "- og forbinder det som de fleste med tegneseriefiguren. Men jeg synes man skal kalde sine børn hvad man føler for, selvfølgelig med en smule omtanke på fremtiden.

Dog synes jeg ikke helt den holder med at folk ville dø af grin hvis hun skal præsentere sig som voksen på en arbejdsplads. I dag ville folk måske studse over det, men det tror jeg ikke de vil om 40 år, der hedder halvdelen af generation "specielle" navne... Til den tid vil det nok være mere mærkeligt at hedde Carina end Cirkeline

Anmeld

1. november 2013

Giraffen

2babygirls skriver:

Ej man oversætter jo ikke sit navn 

Min datter hedder jo Anemone, og det skal jo heller ikke oversættes til arabisk eller andet

jeg har bare selv døjet med mit navn i international sammenhæng og kender mange andre med samme problem - derfor kan jeg kun sige at jeg med mit eget navn har været ked af at det er så lidt internationalt

Anmeld

1. november 2013

A&F

Synes at det lyder sjovt . No go her fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.