Kejsersnit 2 gang med et Barn i forvejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
6 svar
1 synes godt om
31. oktober 2013

dollygirl

til dem der har fået kejsersnit og har er barn i forvejen derhjemme hvordan gør i det? Hvordan takler i hverdagen?

Ligger du i sengen i 14 dage eller går du rundt dagen efter?

For det gør jeg og det er skide hårdt med et barn i forvejen og kejsersnit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg var/er alene med mine børn, så jeg havde ikke mulighed for at pleje mig selv i sengen.
Min den ældste var 2,5 år, da jeg fik aks med lillebror.

Jeg hyrede en rengøringsdame en gang om ugen, så jeg ikke skulle tænke på det, og jeg fik madvarer leveret til døren (boede på 2. sal = umuligt at handle med to unger og slæbe det op ad trapperne).

Min far kom hver morgen de første fire uger og fulgte den store i dp og hentede igen om eftermiddagen, da jeg ikke selv ville kunne tage den tur (10-15 min på gåben op ad bakke).

Men jeg slappede af, når den lille sov om dagen og tog det ellers så stille og roligt som muligt de første ca 4 uger

Anmeld

31. oktober 2013

Hvem?

til dem der har fået kejsersnit og har er barn i forvejen derhjemme hvordan gør i det? Hvordan takler i hverdagen?

Jeg har været oppe og gå få timer efter jeg kom fra opvågningen, og kom hjem 2 dage efter KS, og havde ikke mulighed for at tage hensyn til løft osv. da vi havde en på 10 mdr da jeg fik nr. 2

Vi har li fået nr. 3 ved AKS og har drengene på 2,5 og 3 og her blev der heller ikke taget hensyn og jeg har løftet, leget, støvsuget, handlet osv. som normalt.

Anmeld

31. oktober 2013

Kløver

Jeg fik ks mandag og kom hjem torsdag og min mand tog barsel og ferie så han var hjemme ca 6-8 uger, så han kunne hjælpe og tage over

Fik at vide det var meget vigtigt at passe på da arret kunne springe op, man kunne ødelægge musklerne eller få brok

I forvejen pga forløbet og 2 ks tæt på hinanden har jeg fået varige skader i mavemusklerne så råder dig helt klart til at passe på

Anmeld

31. oktober 2013

dollygirl

Hvem? skriver:

Jeg har været oppe og gå få timer efter jeg kom fra opvågningen, og kom hjem 2 dage efter KS, og havde ikke mulighed for at tage hensyn til løft osv. da vi havde en på 10 mdr da jeg fik nr. 2

Vi har li fået nr. 3 ved AKS og har drengene på 2,5 og 3 og her blev der heller ikke taget hensyn og jeg har løftet, leget, støvsuget, handlet osv. som normalt.

Puha gjorde det ikke ondt ? Og var det ikke hårdt ?

Hvordan er arret ?

Anmeld

1. november 2013

lycly

dollygirl skriver:

Min kæreste var hjemme de første 14 dage men jeg lå ikke i sengen, han sørgede bare for at hjælpe med tunge løft og sådan. Jeg afleverede selv den store i dagpleje efter en uge og jeg var altid med ude og handle

Anmeld

1. november 2013

Carina:-)

Var indlagt den første tid,men de anbefaler jo at man er oppe samme dag og generelt sørger for at bevæge sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.