Hvornår var i klar på benene igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
10 svar
1 synes godt om
31. oktober 2013

dollygirl

Hej piger

Jeg fik kejsersnit for 3 dage siden og fra dag 1 tvang jeg mig selv at gå og herhjemme efter 1 dag på sygehuset. Og da jeg kom hjem så har jeg jo en på 3 og han er krævende og jeg har bar ryddet op efter ham hele tiden ved at bukke mig ned .

Vi har fået gæster efter 3 dag og der har jeg gået frem og tilbage det gør self ondt men jeg tvinger mig

Er det dårligt ?

Ligger i andre bar på sengen i mange dage ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Mi&Mi

dollygirl skriver:

Hej piger

Jeg fik kejsersnit for 3 dage siden og fra dag 1 tvang jeg mig selv at gå og herhjemme efter 1 dag på sygehuset. Og da jeg kom hjem så har jeg jo en på 3 og han er krævende og jeg har bar ryddet op efter ham hele tiden ved at bukke mig ned .

Vi har fået gæster efter 3 dag og der har jeg gået frem og tilbage det gør self ondt men jeg tvinger mig

Er det dårligt ?

Ligger i andre bar på sengen i mange dage ?

Jeg fik kejsersnit en onsdag, kom hjem fra hospitalet lørdag formiddag, gik kun små ture rundt på hospitalet.

Du skal slappe mere af, din krop har brug for det, og du har et stort sår der skal have ro til at hele

Kan far ikke rende lidt mere rundt så du kan få lov til at slappe af?

Anmeld

31. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

husk at du stadig er nyopereret! de har jo skåret igennem alt, lige fra fedt, nerver, muskler og livmoder, det skal have ro

dejligt at du KAN være så aktiv, men pas på dig selv og lyt til smerterne! jeg selv kunne kun gå forsigtigt rundt den første 1,5uge og først efter 14dage var jeg ude med barnevognen på en ultra kort tur. Var lykkelig for at min kæreste var hjemme al den tid jeg ikke fungerede optimalt

Anmeld

31. oktober 2013

dollygirl

Mor11 skriver:

husk at du stadig er nyopereret! de har jo skåret igennem alt, lige fra fedt, nerver, muskler og livmoder, det skal have ro

dejligt at du KAN være så aktiv, men pas på dig selv og lyt til smerterne! jeg selv kunne kun gå forsigtigt rundt den første 1,5uge og først efter 14dage var jeg ude med barnevognen på en ultra kort tur. Var lykkelig for at min kæreste var hjemme al den tid jeg ikke fungerede optimalt

Jeg er god til at bide smerterne i mig . og det fortryder jeg efter . For folk tror jeg ikke har ondt .

Anmeld

31. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her var jeg først af med de smertestillende piller på 3 dagen. Først derefter ku jeg begynde at gå rimeligt normalt rundt. 

Syntes det lyder til at du laver alt for meget fysisk krævende "arbejde" og der er jo en god grund til at man ska tage det med ro de første 6-8 uger efter et ks. Vh stine

Anmeld

31. oktober 2013

Mother-love

Jeg fik pks en mandag og vi var hjemme torsdag morgen og fra torsdag tog jeg ikke mere smertestillende. Og kunne sagtens gå rundt. Og gå små ture. Men kunne først gå lidt længere ca 14 dage efter Ks.
Og vil sige at jeg virkelig synes du skal passe på dig selv. Ved godt det kræver lidt at have et barn i forvejen.
Men hellere at det roder lidt. Mere og du får slappet af for det kan gå ud over sammenvoksningen af arret og dukan risikere at det vokser rigtig grimt sammen.

Anmeld

31. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
dollygirl skriver:

Jeg er god til at bide smerterne i mig . og det fortryder jeg efter . For folk tror jeg ikke har ondt .

Så stop det fraaaaa NU af, holder du op med at bide det i dig  Ej, som en anden skriver, det kan gro rigtig skidt sammen hvis du ikk tager den med ro, og jeg tror også at smerterne kun bliver forlænget hvis der hele tiden er uro i såret. 

Anmeld

31. oktober 2013

dollygirl

Mor11 skriver:

Så stop det fraaaaa NU af, holder du op med at bide det i dig  Ej, som en anden skriver, det kan gro rigtig skidt sammen hvis du ikk tager den med ro, og jeg tror også at smerterne kun bliver forlænget hvis der hele tiden er uro i såret. 

Ja jeg har fortrudt det så meget at ha taget hjem efter en nat

Anmeld

31. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
dollygirl skriver:

Ja jeg har fortrudt det så meget at ha taget hjem efter en nat

Kan jeg godt forstå. Jeg/vi var indlagt fra mandag til torsdag middag. Men kan også godt forstå behovet for at komme hjem når man har et barn i forvejen.

Anmeld

31. oktober 2013

dollygirl

Mor11 skriver:

Kan jeg godt forstå. Jeg/vi var indlagt fra mandag til torsdag middag. Men kan også godt forstå behovet for at komme hjem når man har et barn i forvejen.

Men er det alvorligt når arret sviger og stikker utrolig meget på den ene side ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.