Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dollygirl skriver: Hej piger Jeg fik kejsersnit for 3 dage siden og fra dag 1 tvang jeg mig selv at gå og herhjemme efter 1 dag på sygehuset. Og da jeg kom hjem så har jeg jo en på 3 og han er krævende og jeg har bar ryddet op efter ham hele tiden ved at bukke mig ned .Vi har fået gæster efter 3 dag og der har jeg gået frem og tilbage det gør self ondt men jeg tvinger mig Er det dårligt ?Ligger i andre bar på sengen i mange dage ?
Hej piger Jeg fik kejsersnit for 3 dage siden og fra dag 1 tvang jeg mig selv at gå og herhjemme efter 1 dag på sygehuset. Og da jeg kom hjem så har jeg jo en på 3 og han er krævende og jeg har bar ryddet op efter ham hele tiden ved at bukke mig ned .Vi har fået gæster efter 3 dag og der har jeg gået frem og tilbage det gør self ondt men jeg tvinger mig Er det dårligt ?Ligger i andre bar på sengen i mange dage ?
husk at du stadig er nyopereret! de har jo skåret igennem alt, lige fra fedt, nerver, muskler og livmoder, det skal have ro
dejligt at du KAN være så aktiv, men pas på dig selv og lyt til smerterne! jeg selv kunne kun gå forsigtigt rundt den første 1,5uge og først efter 14dage var jeg ude med barnevognen på en ultra kort tur. Var lykkelig for at min kæreste var hjemme al den tid jeg ikke fungerede optimalt
Mor11 skriver: husk at du stadig er nyopereret! de har jo skåret igennem alt, lige fra fedt, nerver, muskler og livmoder, det skal have ro dejligt at du KAN være så aktiv, men pas på dig selv og lyt til smerterne! jeg selv kunne kun gå forsigtigt rundt den første 1,5uge og først efter 14dage var jeg ude med barnevognen på en ultra kort tur. Var lykkelig for at min kæreste var hjemme al den tid jeg ikke fungerede optimalt
Her var jeg først af med de smertestillende piller på 3 dagen. Først derefter ku jeg begynde at gå rimeligt normalt rundt.
Syntes det lyder til at du laver alt for meget fysisk krævende "arbejde" og der er jo en god grund til at man ska tage det med ro de første 6-8 uger efter et ks. Vh stine
dollygirl skriver: Jeg er god til at bide smerterne i mig . og det fortryder jeg efter . For folk tror jeg ikke har ondt .
Jeg er god til at bide smerterne i mig . og det fortryder jeg efter . For folk tror jeg ikke har ondt .
Så stop det fraaaaa NU af, holder du op med at bide det i dig Ej, som en anden skriver, det kan gro rigtig skidt sammen hvis du ikk tager den med ro, og jeg tror også at smerterne kun bliver forlænget hvis der hele tiden er uro i såret.
Mor11 skriver: Så stop det fraaaaa NU af, holder du op med at bide det i dig Ej, som en anden skriver, det kan gro rigtig skidt sammen hvis du ikk tager den med ro, og jeg tror også at smerterne kun bliver forlænget hvis der hele tiden er uro i såret.
dollygirl skriver: Ja jeg har fortrudt det så meget at ha taget hjem efter en nat
Ja jeg har fortrudt det så meget at ha taget hjem efter en nat
Kan jeg godt forstå. Jeg/vi var indlagt fra mandag til torsdag middag. Men kan også godt forstå behovet for at komme hjem når man har et barn i forvejen.
Mor11 skriver: Kan jeg godt forstå. Jeg/vi var indlagt fra mandag til torsdag middag. Men kan også godt forstå behovet for at komme hjem når man har et barn i forvejen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128