Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLove E skriver: Jeg har lige opdaget at der er kommet en rids i min telefon, ned igennem skærmen. NoooooooVed da ikke hvordan jeg skal overleve det!!!!Ej ved godt det var pjat, men jeg blev faktisk lidt ked af detSkulle bare lige ud med det!
Jeg har lige opdaget at der er kommet en rids i min telefon, ned igennem skærmen. NoooooooVed da ikke hvordan jeg skal overleve det!!!!Ej ved godt det var pjat, men jeg blev faktisk lidt ked af detSkulle bare lige ud med det!
Det er sådan noget, jeg også kan blive rigtig ærgerlig over Og det vil irritere mit øje rigtig længe
Jo, det er fandme alvorligt!
Sådan noget kan virkelig bare irritere mig
Hvad har du dog lavet med den?
JulieE skriver: Det er sådan noget, jeg også kan blive rigtig ærgerlig over Og det vil irritere mit øje rigtig længe
AnthonsMor skriver: Jo, det er fandme alvorligt! Sådan noget kan virkelig bare irritere mig Hvad har du dog lavet med den?
MyLove E skriver: Inde på selve skærmen er det heldigvis ikke så slemt endnu. Men jeg kan se det hele tiden !!!
Inde på selve skærmen er det heldigvis ikke så slemt endnu. Men jeg kan se det hele tiden !!!
Det er også irriterende Men, man vænner sig til det.. Jeg slog et lille skår af min gamle Phon og det irriterede mig rigtig længe. men til sidst lagde jeg ikke mærke til den... Heldigvis
MyLove E skriver: Jeg har da tabt den en million gange. Men ikke her inden for de sidste par dage.
Jeg har da tabt den en million gange. Men ikke her inden for de sidste par dage.
Øv!
AnthonsMor skriver: Øv!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128