Graviditetssymptomer efter mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej alle!

Vi prøvede på at blive gravide for første gang nu her, og jeg fik faktisk alle mulige symptomer som jeg ikke har haft før.
Jeg fik min mens lidt for tidligt og den varede kun i 3 dage, men det var egentlig en kraftig blødning det meste af tiden. Nogle gange var der en pause på et par timer (mærkeligt!!)

Jeg har nu et par dage efter mens er væk oplevet brystspændinger og lidt ømme bryster. Jeg er stadig ualmindeligt træt nogle gange..
Tænker bare stadig på om jeg kan være gravid.
Har i oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle!

Vi prøvede på at blive gravide for første gang nu her, og jeg fik faktisk alle mulige symptomer som jeg ikke har haft før.
Jeg fik min mens lidt for tidligt og den varede kun i 3 dage, men det var egentlig en kraftig blødning det meste af tiden. Nogle gange var der en pause på et par timer (mærkeligt!!)

Jeg har nu et par dage efter mens er væk oplevet brystspændinger og lidt ømme bryster. Jeg er stadig ualmindeligt træt nogle gange..

Tag en test?

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Tag en test?

Ville bare høre om det er helt urealistisk..

Anmeld

1. november 2013

Sandratoft

Altså jeg har ikke selv oplevet at være gravid efter jeg har fået menstruation  Vil også anbefale at tage en test for at være helt sikker

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Altså jeg har ikke selv oplevet at være gravid efter jeg har fået menstruation  Vil også anbefale at tage en test for at være helt sikker

Det kan være jeg skal prøve det ..

Anmeld

1. november 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej alle!

Tag en test.

Men det er ret sandsynligt at det bare er din krop der skal ind i en ny cyklus

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Tag en test.

Men det er ret sandsynligt at det bare er din krop der skal ind i en ny cyklus

Hm.. Har bare ikke prøvet det før. Det gør også rigtig ondt nede ved lænden.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.