Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FUCK FUCK FUCK av av av av av
PUSSSSSSSSSSSSSST masser af kærlighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AV!!
Jeg fik helt kuldegysninger.. !
stjernehimmel skriver: Af for den lede... Det har du skisme gjort godt
Af for den lede... Det har du skisme gjort godt
Haha, ja men skal man gøre det, så skal man gøre det ordentligt
Smil skriver: Ej for filan......Jeg har får helt ondt bare ved at se mærket Kan godt forstå du skældte manden ud
Ej for filan......Jeg har får helt ondt bare ved at se mærket Kan godt forstå du skældte manden ud
Uuh, jamen det er bestemt også MEGET ømt, hævet varmt og kæmpe stort
A&F skriver: Av, det ser slemt ud
Av, det ser slemt ud
Det er det også
Maja84 skriver: Oh no hold nu fast det ser vildt id, må virkelig gøre nullernaller
Oh no hold nu fast det ser vildt id, må virkelig gøre nullernaller
Det gør det, helt vildt... Men nu her er det sådan meget ømt og varmt.. Så tror ikke det er færdig med at vokse endnu...
Jeg gætter på at du nu ved at du ikke har røv i begge ender Av for satan siger jeg bare!!
Muhmi skriver: DAMN! Det er næsten det eneste jeg har at sige...! Og TROR I ikke at det første Anders han gør da han går forbi mig (Han havde ikke set skaden endnu, men vidste den var der) så slår han mig kraftstejleme i røven! Der blev ikke snakket med små bogstaver kan jeg lige hilse... Faktisk har jeg ramt sådan så det blå mærke faktisk gør så man kan se hvor min trusse har siddet ved faldet hahaha Men seriøst.... Av...
DAMN! Det er næsten det eneste jeg har at sige...!
Og TROR I ikke at det første Anders han gør da han går forbi mig (Han havde ikke set skaden endnu, men vidste den var der) så slår han mig kraftstejleme i røven! Der blev ikke snakket med små bogstaver kan jeg lige hilse...
Faktisk har jeg ramt sådan så det blå mærke faktisk gør så man kan se hvor min trusse har siddet ved faldet hahaha
Men seriøst.... Av...
Jamen for f*nden!Hvad har du dog lavet?
Av!
AV!!! Det ser virkelig ikke godt ud..
Fundet en Badering?
Kunne ikke lade vær med at grine af det mærk hvor trussekanten har været Hahaha..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128