billigt uld "undertøj"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

L&V

Jenny12 skriver:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=601684

Her er hun Billigt og behandlet uld.

Er det kun undertøj du søger?

ka du gøre linket blå vil vildt gerne se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Kay

Janne T. skriver:

Jeg købte lige uld i Kvickly i dag, de har -25%. Købte en langærmet trøje i til 75 kroner, men det var uld/bomuld. Jeg ved ikke om resten var ren uld

må se om ikke jeg kan nå der ud i morgen... 

Anmeld

31. oktober 2013

Kay

Månsson skriver:

ka du gøre linket blå vil vildt gerne se

http://www.trendsales.dk/shops/search?f=userid=601684,isselllisting=1;s=createdate=d;p=,3   

Anmeld

31. oktober 2013

Jenny12

Kay skriver:

ja... sådan lige pt. hvorfor da?  

Jeg havde en natdragt fra Joha du kunne overtage, i drenge farver Har desværre ikke noget undertøj eller bodyer som vi ikke selv bruger - god jagt

Anmeld

31. oktober 2013

Clisolka

Michalala skriver:

Har de ikke uld-bodyer i Kvickly? Jeg var i Kvickly i dag og syntes jeg så at de havde tilbud på deres uld-tøj.

Jo de har uld-bodyer i kvickly - jeg købte selv en i sidste uge til knægten 

Anmeld

31. oktober 2013

tarkoflen

Føtex og Bilka har også deres egne mærker i uld/bomuld og det har babysam også, de er relativt billige.

Jeg er dog ikke meget til blandingen, da Thea koger i det, men det er jo forskelligt, hvor varme ungerne er

God jagt, jeg håber det hjælper, for det er da synd for der lille pus at hun skal døje med lungebetændelse og også synd for hendes forældre!

Anmeld

1. november 2013

Kay

tarkoflen skriver:

Føtex og Bilka har også deres egne mærker i uld/bomuld og det har babysam også, de er relativt billige.

Jeg er dog ikke meget til blandingen, da Thea koger i det, men det er jo forskelligt, hvor varme ungerne er

God jagt, jeg håber det hjælper, for det er da synd for der lille pus at hun skal døje med lungebetændelse og også synd for hendes forældre!

er også mest til ren uld når det nu skal være... sidste år fik hun slet ikke uld på... da hun er et varmt barn... men det er jo så nødvendigt i år... fandt bodyer i ren uld på tilbud i kvickly  

Anmeld

1. november 2013

Kay

Michalala skriver:

Jeg er så godt som 100 % sikker. Jeg var i den "nye" Kvickly på Buddinge vej. (Syntes jeg kan huske at du også bor i området).

Tror en uld-body kostede ca. 60-70 kr. Men jeg kiggede ikke så meget på det. Og jeg ved ikke om de er 100 % uld.

dem til 60/70 var blandings... men de havde 100% uld fra änglamark på tilbud til 79,95... så kom hjem næsten 1000 kr. fattigere 

Anmeld

1. november 2013

SHERO

De har uld bodyer, strømpe bukser og hel drage i Aldi til 49-89 kr :-)

Anmeld

1. november 2013

Team Putte

Kay skriver:

når jeg søger på uld i de størrelser får jeg 1 indlæg og det er trøjer 

Jeg ville ikke købe uld brugt.. Jeg er ellers for at købe brugt men du aner ikke hvordan det er blevet vasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.