Kun 3 huller i voksiposen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. oktober 2013

Michalala

Kan det godt passe at der kun er 3 huller til selen i voksiposen?

Jeg tænkte at jeg ville putte den i klapvognen, nu det er blevet efterår. Men jeg kan simpelthen kun finde 3 sele-huller i min voksipose - og jeg skal bruge fem. Er jeg helt blank? Håber nogen kan hjælpe mig.

Det er en voksipose jeg har købt brugt, så det er ikke den aller nyeste model. Men kan det være at der kun er 3 huller i de gamle modeller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Michelle88

Nu har jeg ikke en voksipose men en slee bee pose fra sidste år. Der er også kun 3 huller i, men skal også kun bruge 3 huller til den barnevognssele jeg har.

Anmeld

31. oktober 2013

Michalala

Michelle88 skriver:

Nu har jeg ikke en voksipose men en slee bee pose fra sidste år. Der er også kun 3 huller i, men skal også kun bruge 3 huller til den barnevognssele jeg har.

Tak for dit svar. Men jeg kan ikke helt se hvordan jeg skal kunne nøjes med de tre huller Nå jeg læser brugsanvisninger (som jeg har fået fra en veninde) står der at der skulle være seks huller til at klippe op. Mærkeligt altså...

Anmeld

31. oktober 2013

L&V

der er kun 3 for det er det der ska bruges til barnevognssele 3 i dyne og 3i betræk =6huller

Anmeld

31. oktober 2013

Michalala

Månsson skriver:

der er kun 3 for det er det der ska bruges til barnevognssele 3 i dyne og 3i betræk =6huller

Øv altså... Men tak for dit svar. Men der er jo så med din regne-metode 9 huller da der er 3 i betrækket på hver side...

Anmeld

31. oktober 2013

L&V

Michalala skriver:

Øv altså... Men tak for dit svar. Men der er jo så med din regne-metode 9 huller da der er 3 i betrækket på hver side...

jah hvis man ikke klipper hele vejen igennem betrækket.. Det gjorde vi

Anmeld

31. oktober 2013

Momster89

Mener min har 5 

Anmeld

31. oktober 2013

Michalala

Solveig89 skriver:

Mener min har 5 

Det syntes jeg også der burde være. Hvor er det bare irriterende jeg kun kan finde tre

Anmeld

31. oktober 2013

Momster89

Michalala skriver:

Det syntes jeg også der burde være. Hvor er det bare irriterende jeg kun kan finde tre

Det virker også forkert med 3 huller :s hvorfor kun 3? Det giver jo ikke mening 

Anmeld

31. oktober 2013

Lyk

Michalala skriver:

Kan det godt passe at der kun er 3 huller til selen i voksiposen?

Jeg tænkte at jeg ville putte den i klapvognen, nu det er blevet efterår. Men jeg kan simpelthen kun finde 3 sele-huller i min voksipose - og jeg skal bruge fem. Er jeg helt blank? Håber nogen kan hjælpe mig.

Det er en voksipose jeg har købt brugt, så det er ikke den aller nyeste model. Men kan det være at der kun er 3 huller i de gamle modeller?

Vi har en gammel model af voksiposen, der er købt brugt, og den er der altså 5 huller i. Så det tænker jeg også, der burde være i din. Man kan mærke og se hullerne på vores, fordi der ligesom er syet rundt om dem som en slags aflang skabelon - nok for at hindre at hullet bliver større! Håber du finder de sidste huller ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.