Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej piger Jeg fik æl-sprøjte mandag d. 21. Testede negativ i søndags på både valmed og strips fra bilka. Igår aftes testede jeg svagt positiv på 2 strips fra bilka, og idag fik jeg dette svar på en valmed. Hvad siger i? Vil være 3+3 idag hvis den er der. Det underlige er, at jeg føler jeg har mens smerter.
Hej piger
Jeg fik æl-sprøjte mandag d. 21. Testede negativ i søndags på både valmed og strips fra bilka. Igår aftes testede jeg svagt positiv på 2 strips fra bilka, og idag fik jeg dette svar på en valmed.
Hvad siger i? Vil være 3+3 idag hvis den er der.
Det underlige er, at jeg føler jeg har mens smerter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Her er et andet. Ville ikke ligge det ind fordi mine negle ser så klamme ud dér
Her er et andet. Ville ikke ligge det ind fordi mine negle ser så klamme ud dér
Hej
Jeg kan godt se 2 streger, men ville nok bare tage en digital test så slipper man for at gætte om man kan se noget eller ej da den jo bare skriver det. Men fingre for den er der..
Hilsen Mig
Ser fint to streger, den er mere tydelig end min var 3+6 og har idag 11 uger til termin!!
Tillykke
Jeg ser også to streger. Krydser fingre for at den bliver tydligere senere
Jeg kan sagtens se en ekstra streg. Behøver hverken tippe, vende eller dreje computeren
Kan godt ane en streg
Forsigtigt tillykke
Jeg er rigtig glad for at høre det!!
Jeg tager en mere i morgen tidlig og ser om den er tydeligere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128