Trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hvorfor kan jeg ikke lægge billeder ind på Trendsales??
Har handlet der mange gange, men vil gerne prøve at sælge derinde nu. Men når jeg tilføjer billede skriver den at billedet er for stort Det er bare almindelige billeder taget med mit kamera... plejer jeg da nok at kunne lægge ind på andre sider.

Nogen der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

ekzunz

Jeg plejer lige at komprimere mine i et billedredigeringsprogram - det der hører til Microsoft tror jeg.....Så kan man vælge størrelsen og der er en der hedder web. Men det kommer nok an  på hvilket program du bruger til billederne

Stor hjælp - ikk???

Anmeld

23. juli 2009

Stineve

Hvis du ikke er vip bruger derinde, må dine billeder ikke fylde meget mere end 100kb... så lig billederne ind i paint og gør dem mindre..

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

Znuzke skriver:

Jeg plejer lige at komprimere mine i et billedredigeringsprogram - det der hører til Microsoft tror jeg.....Så kan man vælge størrelsen og der er en der hedder web. Men det kommer nok an  på hvilket program du bruger til billederne

Stor hjælp - ikk???

Hmm... ikke rigtig
Fordi jeg er ikke særlig stærk i alt det der billedredigering, så aner ikke helt hvad du mener

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

Stineve skriver:

Hvis du ikke er vip bruger derinde, må dine billeder ikke fylde meget mere end 100kb... så lig billederne ind i paint og gør dem mindre..

Okay, det vidste jeg ikke. Og er bange for jeg ikke ved hvordan jeg "lægger det i paint og gør det mindre". Jeg er ikke den store computer-haj

Anmeld

23. juli 2009

sarahb

download xn wiew.. så kan du lave dem mindre, de skal være 420 inde på xn wiew så kan du have dem på ts... mener der er en manual derinde på TS...

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

sarahb skriver:

download xn wiew.. så kan du lave dem mindre, de skal være 420 inde på xn wiew så kan du have dem på ts... mener der er en manual derinde på TS...

Okay, manual... super. Så må jeg da lige ind og se om jeg kan finde det. For fatter bare overhovedet ikke noget af det I skriver

Anmeld

23. juli 2009

Stineve

Højre klik på det billed du vil have gjort mindre og sig -> åbn med og deréfter vælge paint... når det ligger i paint går du op i i bjælken og vælger den der hedder ->billede, så kan du gå ned og vælge det der hedder -> tilpas størrelse/vrid... så åbner den en ny lille box.. der hvor du så står tilpas, skal du justere i de angivne 100%... dvs. du skriver fx. 70%, både ved den lodrette og vandrette, og billedet bliver derefter mindre... prøv dig lidt frem... hvis det går galt, lukker du bare paint ned, og starter forfra...

Anmeld

23. juli 2009

ekzunz

Rikke skriver:

Hmm... ikke rigtig
Fordi jeg er ikke særlig stærk i alt det der billedredigering, så aner ikke helt hvad du mener

Neeeej - ved det godt - jeg er en it-torsk, og jeg kan kun finde ud af det på 1 pc og i ét program....så min viden er ret begrænset.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.