Så lad dog barnet... gøre det selv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
10 svar
21 synes godt om
31. oktober 2013

Janni.

Fandt denne video på youtube:

Så lad dog barnet..

Og nej vi gør også mange ting for vores søn, som han selv burde træne i at gøre selv..  Ingen er perfekte, men synes denne video gav lidt stof til eftertanke. 

Se den og brug hvad du kan bruge fra den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Janni.

:-)

Anmeld

31. oktober 2013

esioul

Janni. skriver:

Så lad dog barnet..

Og nej vi gør også mange ting for vores søn, som han selv burde træne i at gøre selv..  Ingen er perfekte, men synes denne video gav lidt stof til eftertanke. 

Tusinde tak.

Den giver helt klart stof til eftertanke

Anmeld

31. oktober 2013

Michelle88

Nu er min datter kun 6 mdr. så har ikke oplevet det endnu.. Men synes det er en rigtig god video, tror nemlig nemt at man kan komme til at glemme de ting i en stresset hverdag. Så det er klart noget jeg/vi vil tænke på fremover, vidste den også til min mand.

Anmeld

31. oktober 2013

LinLin

Rigtigt god video
Jeg kender nogle af pædagogerne/medhjælperne i den

Anmeld

31. oktober 2013

MyLove E

Janni. skriver:

Så lad dog barnet..

Jeg vil lige se den i morgen :-D

Anmeld

31. oktober 2013

Soleil

Super go film Tusind tak

Anmeld

7. november 2013

LilleLene

Janni. skriver:

Så lad dog barnet..

efter jeg ahvde set den, fandt jeg ud af hvor meget min søn på næsten 17 mdr kan

har fjernet bøjlen fra trip trap stolen, han hjælper med at dække og tage ud af bordet, selv tage tøj af og på

Anmeld

7. november 2013

Aabye

Jeg har lige været i praktik oppe i en børnehave - og der havde vi netop emnet "så lad dog barnet - gøre det selv".. 
Der var SÅ mange af ungerne deroppe både 3 og 4 årige der ikke engang kunne tage tøj på selv.. :s

Herhjemme kan min dreng på knap 3 tage alt sit tøj på selv.. Næsten..  Han både dækker bordet op, og bærer ud igen. Han rydder selv op osv osv osv.. 

Anmeld

7. november 2013

Mamalou

Jeg indrømmer gerne, at jeg fik dårlig samvittighed da jeg så den. Ikke at jeg hjælper min søn med alt, men jeg kan se at jeg hjælper ham for meget. En rigtig god film 

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.