Cyklus og evt. tegn på graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

227 visninger
2 svar
1 synes godt om
31. oktober 2013

emschen09

Hej.

Har 2 spørgsmål..

1. Efter jeg tog spiralen ud, har min cyklus været lidt sjov, men alligevel rimelig regelmæssig. Har andre prøvet at det kommer 2 måneder på samme tid og så tredje gang senere.. Så to gange igen hvor det kommer på samme dag og så en tredje gang hvor det ikke kommer som de foregående måneder?

2. Er pt gået 5 dage over tid, men vil ikke teste endnu, da jeg tror at mens kommer lige pludselig (tror jeg, men håber det ikke)
Har haft meget ømme bryster og brystspændinger, men det kommer vel kun i forbindelse med mens og ikke graviditet eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Jannieb

emschen09 skriver:

Hej.

Har 2 spørgsmål..

1. Efter jeg tog spiralen ud, har min cyklus været lidt sjov, men alligevel rimelig regelmæssig. Har andre prøvet at det kommer 2 måneder på samme tid og så tredje gang senere.. Så to gange igen hvor det kommer på samme dag og så en tredje gang hvor det ikke kommer som de foregående måneder?

2. Er pt gået 5 dage over tid, men vil ikke teste endnu, da jeg tror at mens kommer lige pludselig (tror jeg, men håber det ikke)
Har haft meget ømme bryster og brystspændinger, men det kommer vel kun i forbindelse med mens og ikke graviditet eller hvad?

Altså jeg ville da tage en test, hvis du er gået 5 dage over tid. Og hvis den er negativ, så kan man jo tage den derfra (altså at mens nok er lige på trapperne). 

Nu har jeg ikke haft spiral, men har oplevet det du skriver med din cyklus. Sådan har jeg tit oplevet det.

Men jeg  for at du får 2 flotte streger!

Anmeld

31. oktober 2013

emschen09

Ønskebaby2014 skriver:

Altså jeg ville da tage en test, hvis du er gået 5 dage over tid. Og hvis den er negativ, så kan man jo tage den derfra (altså at mens nok er lige på trapperne). 

Nu har jeg ikke haft spiral, men har oplevet det du skriver med din cyklus. Sådan har jeg tit oplevet det.

Men jeg  for at du får 2 flotte streger!

Tak for dit svar

Har også tænkt på at købe en test i weekenden, hvis der ikke er sket noget.
Men normalt får jeg symptomer af at menstruationen kommer, men bare ikke lige denne gang..

Og tak - kunne være dejligt med 2 streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.