Reaktion fra familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hvordan har jeres families reaktioner været på at du og din kæreste går fra hinanden? Eller har haft behov for at være væk fra hinanden noget tid..?

Min egen familie vil nemlig ikke acceptere den slags; og det sårer mig utrolig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hvordan har jeres families reaktioner været på at du og din kæreste går fra hinanden? Eller har haft behov for at være væk fra hinanden noget tid..?

Min egen familie vil nemlig ikke acceptere den slags; og det sårer mig utrolig meget

Min far har ALTId haft fuld forståelse min mor sagde ALTID HaHa hvad sagde jeg 

Anmeld

31. oktober 2013

Sijac

Anonym skriver:

Ikke acceptere det?? Tænker da at det er dig der er kærester med ham, og ikke din familie.
Skyldes det religiøse grunde eller noget andet?

Er det en særlig grund til, at i vil gå fra hinanden?

Anmeld

31. oktober 2013

Sandratoft

Min familie har altid været forstående og "på min side" om man så må sige. 

Stor til dig. Må man spørge om hvad der er sket og hvorfor din familie ikke vil acceptere?

Anmeld

31. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

så de vil heller have at du er ulykkelig?

hvad er grunden til at de ikke acceptere det?

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jamen jeg er normalt dansker, kun konfirmationstroende, hvis man kan sige set sådan :-) Så ingen religion er inde over!

Jamen min far har ex sagt, at hans børnebørn skal fanme ikke være skilsmissebørn!! Og min mor kan ofte komme med kommentarer som: "det er nok din egen skyld" og "prøv nu lige at give det en chance til, det er nok din egen skyld".

Flere negative kommentarer som disse er jeg utrolig træt af, når de faktisk har set min kærestes trælse tider nogle gange efterhånden, og faktisk godt kan se det genere mig helt vildt, og ofte kan gå ud over barn/børn.

Anmeld

31. oktober 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

mine forældre havde fuld forståelse og var rigtig støttende , til trods for at jeg flyttede hjem til dem med 2 børn dengang.

men tænker også at det jo er jeres valg så de har vel intet at være sure over?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.