hvad for en hue har i købt til jeres barn over 6 år???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

helle85

Team Putte skriver:

God idé! Så vælger han ikke en eller anden til 600 kr.

nej jeg frygter også lidt at han ender med at vælge en af de dyre, og der stå ikke lige 200 på vores pung til en hue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Team Putte

helle85 skriver:

nej jeg frygter også lidt at han ender med at vælge en af de dyre, og der stå ikke lige 200 på vores pung til en hue

Og så skal det nok passe han lige spiller smart og siger: Skal jeg gå med hue skal det være DEN der.. Ellers vil jeg ikke..

Og så har man jo ikke fået noget ud af det hele

Anmeld

31. oktober 2013

helle85

Team Putte skriver:

Og så skal det nok passe han lige spiller smart og siger: Skal jeg gå med hue skal det være DEN der.. Ellers vil jeg ikke..

Og så har man jo ikke fået noget ud af det hele

ja nu siger han det ikke på den måde, men ja det pejer at være sådan

sådan plejer min datter at gøre men heldigvis er hun begyndt at vide hvad penge er og kan sådan nogen lunde respektere at hun ikke altid lige kan få det hun gerne vil

men dat lucas er letter mental retaderet så er han desværre ikke noget så langt, og det hjælper heller ikke noget at man fortæller ham han få ondt i ørene for så langt tænker han heller ikke frem, desværre

Anmeld

31. oktober 2013

kriknu

helle85 skriver:

sådan plejer min datter at gøre men heldigvis er hun begyndt at vide hvad penge er og kan sådan nogen lunde respektere at hun ikke altid lige kan få det hun gerne vil

men dat lucas er letter mental retaderet så er han desværre ikke noget så langt, og det hjælper heller ikke noget at man fortæller ham han få ondt i ørene for så langt tænker han heller ikke frem, desværre

Når jer lige har været ved lægen og er kommet hjem igen så kan jeg prøve at se om jeg kan finde mine og kærestens nevøers huer og smide nogle billeder op :-)

Anmeld

31. oktober 2013

Team Putte

helle85 skriver:

Øv det skal ikke være nemt!

Anmeld

31. oktober 2013

kriknu

helle85 skriver:

Her er den ældstes;
http://www.smartkids.dk/tilbehoer/huer/grameleret_mini-a-ture-hue_206830_28

Næst yngstes
http://www.hm.com/dk/product/16093?article=16093-B

Den yngste (af dem over 6)
http://www.hm.com/dk/product/12519?article=12519-B#cm_vc=SIMILAR_TO_PD

Min personlige favorit  det er den næst ældste 
http://www.hm.com/dk/product/15916?article=15916-A

Anmeld

31. oktober 2013

Ellie79

helle85 skriver:

min dreng på 7 år er begyndt at tænke meget over om der er nogen der kigger på ham nå han gå med hue :-(

hele denne uge har jeg kæmpet for, at få ham til at have hue på, men lige så snart der er andre skole børn i nærheden, så tager han den af og nægter at tage den på, og idag da jeg så fandt den elefanthue frem fra sidste år, (den var han rigtig glad for) smid han dem på gulvet og nægtede at tage dem på

han er øre barn, så han sal have hue på

så må jeg se billede af jeres barn hue og evt få oplyst pris og hvor den kan købes (kan desværre ikke tage ham med i bilka, føtex osv, da det er for langt væk)

eller hvis der er nogen der har en meget billige en han måske falder for, da pengene ikke er så store her

Har købt en grå alm hue med lyserøde stjerner fra Molo - håber hun vil bruge den for hun hører ikke så godt efter hun er startet i skole.. 

Anmeld

31. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min datter har denne som min mors veninde har hæklet til hende. Håber du kan se billedet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2013

LinLin

David på 7 har en tynd bomuldshue med angry birds fra h&m. Han har også en fra kulör.

Til vinter har han en strikhue fra minymo, to fra h&m og så en elefanthue fra racing kids (som han brugte sidste år og som han siger han gerne vil burge, men nu må vi se når det bliver vinter om han stadig vil )

Jeg vil ikke give det vilde for hue og vanter til ham da han selv har ansvaret for det i skole/sfo og vi har da mistet nogle ting... Det er mindre ærgerligt med en hue til 49,95 end een til 2-300 kr

Anmeld

31. oktober 2013

PernilleogLouis

helle85 skriver:

tak det kan jeg godt, fra disel?? ved du hvad prisen er på??

Ja det er diesel - mener det var 200

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.