er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. oktober 2013

natashalarsen

Er en cyklus på 24 kort?

min svinger mellem 21 og 24.

er det dem i kalder kort cyklusser?

for jeg synes jeg når lige at ha mens også går der fanmde ikke længe så skal den komme igen

Gal det træls

har ikke mens nu men venter dn 6/11 mens føltes bare som om man næsten lige har haft den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

esioul

natashalarsen skriver:

Er en cyklus på 24 kort?

min svinger mellem 21 og 24.

er det dem i kalder kort cyklusser?

for jeg synes jeg når lige at ha mens også går der fanmde ikke længe så skal den komme igen

Gal det træls

har ikke mens nu men venter dn 6/11 mens føltes bare som om man næsten lige har haft den

Der skal bare helst være 10-14 dage mellem æl og mens. Ellers bliver det meget svært for ægget at sætte sig fast.

Anmeld

31. oktober 2013

natashalarsen

esioul skriver:

Der skal bare helst være 10-14 dage mellem æl og mens. Ellers bliver det meget svært for ægget at sætte sig fast.

altså min æl ligger ofte på dag 10 eller 14 det svinger, men jeg kan heldigvis mærke hvornår æl er ).
min cyklus har bare heddet 20 22 21 26 26 24 24

Anmeld

31. oktober 2013

esioul

natashalarsen skriver:

altså min æl ligger ofte på dag 10 eller 14 det svinger, men jeg kan heldigvis mærke hvornår æl er ).
min cyklus har bare heddet 20 22 21 26 26 24 24

Det KAN i hvert fald være svært at blive gravid hvis der er få dage mellem æl og mens.

Anmeld

31. oktober 2013

natashalarsen

esioul skriver:

Det KAN i hvert fald være svært at blive gravid hvis der er få dage mellem æl og mens.

Jeg har da fået et barn ^^.
men du har ret, det der er mest træls er at få mens cirka ikke så lang tid efter man har haft den det føles som om man når lige at gå lidt uden og hej til mens igen

Anmeld

31. oktober 2013

esioul

natashalarsen skriver:

Jeg har da fået et barn ^^.
men du har ret, det der er mest træls er at få mens cirka ikke så lang tid efter man har haft den det føles som om man når lige at gå lidt uden og hej til mens igen

Skriver også --> det KAN

Ja det må være træls

Anmeld

31. oktober 2013

natashalarsen

esioul skriver:

Skriver også --> det KAN

Ja det må være træls

gad vide om man ikke kan gøre noget ved det, altså sådan cyklussen bliver lidt længere, for ja jeg bliver meget hidsig når jeg får mens og det går udover min kæreste

Anmeld

31. oktober 2013

esioul

natashalarsen skriver:

gad vide om man ikke kan gøre noget ved det, altså sådan cyklussen bliver lidt længere, for ja jeg bliver meget hidsig når jeg får mens og det går udover min kæreste

Tror desværre ikke der er så meget at gøre, med mindre i har prøvet over et år og skal have hjælp

Anmeld

31. oktober 2013

natashalarsen

esioul skriver:

Tror desværre ikke der er så meget at gøre, med mindre i har prøvet over et år og skal have hjælp

kun i 5 måneder her dn 6/11 :-)
tænker når jeg har fået 1 barn mere skal jeg ha gjort sådan jeg ikke flere kan få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.