Han har ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2013

Sabone

Godmorgen piger!

Håber virkelig nogen kan hjælpe eller komme med nogle gode råd..

Min lille dreng på 22 dage virker til at have rigtig ondt i maven. Han er i hvert fald ikke godt tilpas efter at have spist. Han er ikke en, der bøvser ret meget efter at have spist, til gengæld prutter han rigtig meget. Jeg ammer ham hver 3. time og vækker ham til det, hvis han ikke er vågen. Bruger ammebrikker, da han ikke kan få fat i mine brystvorter..

Vi har prøvet at massere på maven og under fødderne, hvor fordøjelses punkterne skulle være..

I nat har han været vågen til kl. 3.30 og vi kan bare ikke blive ved med at holde til det! 

Hvad dælen kan vi gøre? Håber virkelig nogen kan komme med fif!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Jibbe

Prøve at få han til at bøvse - vi lagde vires drenge i armene så deres hoveder hvilede i begge hænder og fødderne opad mod vores mave, så vippede vi dem lige så langsomt nedad, så hovedet kom under mavehøjde, så vil luften automatisk trække den vej og list efter tog vi dem op og så bøvsede de. Men giv ham lidt tid til at bøvse ordentligt af.

Anmeld

31. oktober 2013

Sabone

Jibbe skriver:

Prøve at få han til at bøvse - vi lagde vires drenge i armene så deres hoveder hvilede i begge hænder og fødderne opad mod vores mave, så vippede vi dem lige så langsomt nedad, så hovedet kom under mavehøjde, så vil luften automatisk trække den vej og list efter tog vi dem op og så bøvsede de. Men giv ham lidt tid til at bøvse ordentligt af.

Jeg synes bare, jeg giver ham masser tid til det :/ 

Har siddet med ham i en time og nusset/klappet ham på ryggen, men der sker ikke rigtig noget

Anmeld

31. oktober 2013

--Line..

Sabone skriver:

Godmorgen piger!

Håber virkelig nogen kan hjælpe eller komme med nogle gode råd..

Min lille dreng på 22 dage virker til at have rigtig ondt i maven. Han er i hvert fald ikke godt tilpas efter at have spist. Han er ikke en, der bøvser ret meget efter at have spist, til gengæld prutter han rigtig meget. Jeg ammer ham hver 3. time og vækker ham til det, hvis han ikke er vågen. Bruger ammebrikker, da han ikke kan få fat i mine brystvorter..

Vi har prøvet at massere på maven og under fødderne, hvor fordøjelses punkterne skulle være..

I nat har han været vågen til kl. 3.30 og vi kan bare ikke blive ved med at holde til det! 

Hvad dælen kan vi gøre? Håber virkelig nogen kan komme med fif!!

Har du prøvet at cykle med hans ben?

Anmeld

31. oktober 2013

Jibbe

Mine ville mange gange kun bøvse hvis vi gjorde som jeg beskrev. Og ellers kan man købe mylicon dråber på apoteket. De skal tages 15 min før et måltid og slår prutterne i stykker så de ikke gør så ondt.

Anmeld

31. oktober 2013

Sabone

--Line.. skriver:

Har du prøvet at cykle med hans ben?yy

Ja, også det er prøvet.. 

Kan det være ACD dråberne der gør det evt??

Anmeld

31. oktober 2013

--Line..

Sabone skriver:

Ja, også det er prøvet.. 

Kan det være ACD dråberne der gør det evt??

altså, jeg ved at i D dråberne, er der noget olie, som nogle baby'er reagere på.
så det kan godt være dem, tror jeg.. det er værd at prøve at skifte ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.