crinone ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
4 synes godt om
30. oktober 2013

Åse

Skal man tage  crinone samme tid hver dag? For det sagde min læge ik noget om, har selv taget det om morgen fra kl 6-9 så på forskellige tidspunkter... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

tarkoflen

Så vidt jeg husker skal det bare tages i samme tidsrum, altså det går ikke, at du den ene dag tager det om morgene og den næste om aftenen, for så er der jo en lang periode hvor virkningen ikke er så god, men i et tidsrum der hedder 6-9 tror jeg er fint

Held og lykke med det.

Anmeld

30. oktober 2013

**Ønskebabyen

Åse skriver:

Skal man tage  crinone samme tid hver dag? For det sagde min læge ik noget om, har selv taget det om morgen fra kl 6-9 så på forskellige tidspunkter... 

Jeg tog mit når jeg stod op - så det svingede også fra kl 6-9.30 ca :-)

Anmeld

31. oktober 2013

Åse

tarkoflen skriver:

Så vidt jeg husker skal det bare tages i samme tidsrum, altså det går ikke, at du den ene dag tager det om morgene og den næste om aftenen, for så er der jo en lang periode hvor virkningen ikke er så god, men i et tidsrum der hedder 6-9 tror jeg er fint

Held og lykke med det.

Mange tak, der er også kun 1 uge og 1 dag tilbage til blodprøven  Det er lige før der også bliver talt timer og minutter men godt jeg ikke tager det forkert.

Anmeld

31. oktober 2013

Åse

**Ønskebabyen skriver:

Jeg tog mit når jeg stod op - så det svingede også fra kl 6-9.30 ca :-)

Hvor godt så gør jeg det ikke helt forkert 

Anmeld

31. oktober 2013

tarkoflen

Åse skriver:

Mange tak, der er også kun 1 uge og 1 dag tilbage til blodprøven  Det er lige før der også bliver talt timer og minutter men godt jeg ikke tager det forkert.

Ja ventetiden er forfærdelig!

Jeg for det giver pote

Anmeld

31. oktober 2013

Åse

Synes selv at jeg føler mig gravid, men igen det kan være pga alt det medicin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.