Hjælp til valg af tv pakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
7 svar
1 synes godt om
30. oktober 2013

ESV

Hej alle
Vi har netop købt hus hvilket vi jo er rigtig glade for men hvilken tv pakke og selskab skal man vælge???
Jeg syntes det er en ren jungle at finde rundt i.

Så hvilken pakke har i, hos hvilket selskab og hvad giver i for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

ESV

ESV skriver:

Hej alle
Vi har netop købt hus hvilket vi jo er rigtig glade for men hvilken tv pakke og selskab skal man vælge???

Op

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym101

ESV skriver:

Hej alle

Vi flytter også selv i hus her på fredag og vi har taget viasat, mange kanaler, de betaler opsætning og andet der medfølger for 300 om måneden ca., dejlig service og dejlig hjælp

helt uden dikkedarer

Anmeld

30. oktober 2013

ESV

Sandra Norit skriver:

Vi flytter også selv i hus her på fredag og vi har taget viasat, mange kanaler, de betaler opsætning og andet der medfølger for 300 om måneden ca., dejlig service og dejlig hjælp

helt uden dikkedarer

Tusind tak for dit svar

Anmeld

30. oktober 2013

VIPpigen

Vi har you see, det er dem der levere til vores lokalområde. ellers skulle vi vidst have en parabol op

Men you see, og den mellem tv pakke.... Jeg kan simpelthen ikke undvære tv 3 og kanal 5

Anmeld

31. oktober 2013

lycly

Vi har fullrate og har både tv-pakke og internet for omkring 300 kr om måneden så vist jeg husker Der er både tv 3, kanal 4, animal planet, Tlc, Zulu osv, lidt af det hele

Anmeld

31. oktober 2013

dpb

ESV skriver:

Hej alle

Til at starte med skal i nok gøre op med jer selv hvilke kanaler i har behov for og derefter så undersøge hvilke udbydere der lever op til jeres krav, og så derefter tjek hvem der kan levere i jeres område

evt. hvis i skal have internet så tjek en del af de udbydere der har begge dele

Jeg kan dog kun fraråde Canal digital, det er nemlig det vi er skiftet til efter at have haft tdctrio i en del år, fordi vi så kunne spare lidt penge... men vi har haft flere fejl og problemer med dem i de 2-3mdr vi har haft dem nu, end vi har haft med tdc på de 5år vi nåede at have dem...

Qnuz

Anmeld

31. oktober 2013

modesty

ESV skriver:

Hej alle

Vi har ikke noget TV. Vi har (amerikansk) Netflix og HBO Nordic og ser DR på nettet. Det dækker fint vores behov.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.