Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg ved ikke lige hvad overskriften skulle være...MEN MEN .- jeg har en datter på bum bum 2 år og 8-9 månederog hun går i vuggestue, som vi alle er rigtig glad for
De går til gymnastik (de store) om torsdagen... MEN, nu er min datter "sat af holdet" fordi de sidste par gange har hun været "hysterisk"/bange.. har reageret kraftigt og det får ingen noget ud af - så det er surt ja, men kan godt forstå demDe var ude og samle blade til nogle ugler de skulle lave, og der kommer en "mini-traktor" og min datter bliver så panisk at de må gå tilbage med hende..De har en tablet hvor der er en app med billeder af rigtige dyr og lyde - hun styrter i den anden ende af lokalet når den er fremme Når vi er ude og se på fly - panikker hunNår vi er i skoven panikker hun efter 15 min og vi må køre hjem.HVORFOR gør hun det???HVAD kan man gøre ved det?? I vuggestuen mener de at man skal tage det i små skridt? men - hun burde være fortrolig med idræt efter så mange gange?? Er det normalt??? eller... Please hjælp Hun går glip af så meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128