Hash

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

Muhmi

Bassemor<3 skriver:

Jeg ville IKKE indlede et forhold til en der ryger hash. Det er ikke noget man spøger med, selvom man ikke ser der værre end alkohol. JA det kan skade din søn, da det er dårligt selvskab. Hvad vil du sige til din søn senere?

Jeg ville, hvis jeg var skilt, tænde helt af hvis min søns far kom sammen med en der ryger hash, hvilket jeg synes er helt berettiget, der er 2 forældre til et barn, og derved 2 der bestemmer hvem barnet omgås.

Stopper og stopper, det er sværre end man lige tror, og jeg ville tro det før jeg ser det, og der kan det desværre være for sent.

Så svært er det altså heller ikke at stoppe... Jeg har haft et heftigt misbrug af hash da jeg var yngre og jeg stoppede fra den ene dag til den anden... Den eneste joint der er svær at slippe af med, er hvis man har gjort den til en vane at ryge inden man skal sove... Dem i løbet af dagen er ikke svære at stoppe med... Synes JEG i hvert fald ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

wamse

Anonym skriver:

Han går til "ryge-stop" møder for at han en gang for alle kan stoppe , og få den prof hjælp, han bruger rygningen til at kan sove ..

Ja?

Det er vel et problem, hvis man skal skal bruge en pind for at kunne sove?

Jeg synes jo det er skide godt, at han søger hjælp

Men spørger du om jeg som samværsforældre ville være bekymret, så ja det ville jeg.

Anmeld

31. oktober 2013

RosaSofia

Vil ikke dømme nogen, og det er trods alt en vigtig start, at din kæreste er begyndt til afvænningsmøder, for så har han jo formentlig indset, at han ikke længere selv kan styre det og han er opmærksom på, at han har brug for hjælp.

Men kan jo kun sige, hvordan jeg selv ville have det, og jeg ville som samværsforælder også være meget, meget bekymret, hvis jeg vidste, at mit barns hverdag måske, måske ikke foregår i et hjem, hvor der bliver røget hash.

Anmeld

31. oktober 2013

Chevro

Anonym skriver:

Jeg har et forhold til en der ryger hash, han har nu set at det skal stoppes og går derfor til "ryge-stop" møder..

Mit spørgsmål hvor vidt kan det gå ud over mig/min søn - kan min søns far "tag" min søn fra mig, hvis han finder ud af min fyr r hash ryger/ er ved at stoppe?

Har et familiemedlem, der har røget siden han var 17-18 år. Er idag 32, og har flere forligste forhold bag sig. Virkelig smukke, søde og meget anstændige kvinder.

Dog er de med tiden forsvundet. Han har holdt op lidt tid, men kan simpelthen ikke holde sig fra det. Det er noget han vil være på resten af livet.

De er ikke altid til at regne med, bruger utroligt mange penge på det lort, og har svært ved at få et ordenligt liv med en familie osv ..

Anmeld

31. oktober 2013

RygendeFar

skal vi lige tage trådstarters spørgsmål igen inden der går alt muligt andet i den.

Mit spørgsmål hvor vidt kan det gå ud over mig/min søn - kan min søns far "tag" min søn fra mig, hvis han finder ud af min fyr r hash ryger/ er ved at stoppe?

Anmeld

31. oktober 2013

RosaSofia

RygendeFar skriver:

skal vi lige tage trådstarters spørgsmål igen inden der går alt muligt andet i den.

Altså om faren til barnet kan tage det som i få bopælsadressen, hvis han ved hun er kærester med en, der ryger hash?

Det er vist lidt svært at svare på, er der overhovedet en entydig regel om det?

Han kan vel altid lave en indberetning til socialforvaltningen, henvende sig til statsamtet, starte en retssag hvad ved jeg. Men det kan alle vel, hashrygende kærester eller ej? Det vi ikke kan svare på, er om han vil få medhold i sine anklager og hvordan han vil bevise, at hans barns mor lever sammen med en, der ryger hash?

Anmeld

31. oktober 2013

stjernehimmel

Jeg har et forhold til en der ryger hash, han har nu set at det skal stoppes og går derfor til "ryge-stop" møder..

Barnets far vil stå stærke hvis han går i statsamtet, men på samme tid gir det os plus ved jer af han er ved at forsøge at stoppe....  Men igen det er jo meget forskelligt fra sag til sag... Og det kommer os an på barnets alder, andre forhold i jeres familie og hvordan den faderens liv/ situation er..... Men at du bor sammen med en misbruger, hvilket det jo ses som når der skal hjælp til at stoppe/styre Hashen, vil kommunen nok ik se så godt på hvis han finder ud af det og indberetter jer( for det kan han jo hvis han føler for det). Men det kigger jo i bund og grund på barnets trivsel generalt og især din dømmekræft mm.  Men bor i sammen egentlig? For det ændre jo os en hel del

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Barnets far vil stå stærke hvis han går i statsamtet, men på samme tid gir det os plus ved jer af han er ved at forsøge at stoppe....  Men igen det er jo meget forskelligt fra sag til sag... Og det kommer os an på barnets alder, andre forhold i jeres familie og hvordan den faderens liv/ situation er..... Men at du bor sammen med en misbruger, hvilket det jo ses som når der skal hjælp til at stoppe/styre Hashen, vil kommunen nok ik se så godt på hvis han finder ud af det og indberetter jer( for det kan han jo hvis han føler for det). Men det kigger jo i bund og grund på barnets trivsel generalt og især din dømmekræft mm.  Men bor i sammen egentlig? For det ændre jo os en hel del

Nej det gør vi ikke

Anmeld

1. november 2013

RosaSofia

Så skulle der vel ikke være et problem, dit barn bor ikke i et hjem, hvor der ryges hash, hvad din formentlig barnløse kæreste gør hos sig selv kommer vel ikke nogen ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.