Kære jer,
Jeg er blevet insemineret for anden gang- og skal teste på søndag. Men synes jeg havde en øv oplevelse.
Jeg blav scannet om torsdagen- ret kort tid efter, at jeg var stoppet med pergotime(50 g om dagen). Der fik jeg at vide, at mine æg endnu var små(helt forventet) og at de ville være klar til ins. den kommende mandag. Jeg fik æl-sprøjte med hjem, som jeg skulle tage om lørdagen.
Nu er det bare sådan, at jeg følte, at min ægløsning allerede var gået i gang FØR jeg skulle tage æl-sprøjten, samt at min ægløsning dermed var overstået før jeg blev ins. Havde nemlig MEGET æl-slim om lørdagen, hvor jeg også havde pænt ondt.
Søndag havde jeg også ondt- men aftagende. Mandag kunne jeg ikke mærke noget...
Jeg nævnte det for lægen, som faktisk blev lidt irri over det. Han sagde, at alle havde spurgt om det samme den dag...
Og fordi jeg var lidt mistroisk scannede han mig før ins. Her kunne han se, at jeg havde haft ægløsning. Den revnede folikkel kunne tydeligt ses på scanningen. Hmm tænkte jeg, aå har jeg jo ret. Men han påstod, at jeg netop lige havde haft ægløsning og at det dermed var perfekt tidspunkt for ins. Han forklarede endvidere at han kunne se på scanningen, at der var meget slim hvilket betød at mit østrogenniveau var højt, og det var det kort tid efter selve ægløsningen.
Det lyder jo alt sammen meget godt. Men blev virkelig i tvivl!!!
Har nogen oplevet det samme?
Skal teste snart... men tænker, at den stensikkert ikke er der, pga han har ins. for sent.
Anmeld