Overgiver mig til tests! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
1 synes godt om
30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, overgiver mig til ægløsningstest. Har nu bestilt et par stykker, så må vi se om jeg kan finde ud af det - Havde ellers sagt til mig selv jeg ikke ville. Men efter at have prøvet i 9 mdr. må jeg prøve en anden taktik. 

Så mit spørgsmål, hvor/hvornår og hvor tit tager man dem? - Er jo helt ny på det "markede" - også syntes jeg at være kommet frem til at begge streger skal være lige tydelige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Manna

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger, overgiver mig til ægløsningstest. Har nu bestilt et par stykker, så må vi se om jeg kan finde ud af det - Havde ellers sagt til mig selv jeg ikke ville. Men efter at have prøvet i 9 mdr. må jeg prøve en anden taktik. 

Så mit spørgsmål, hvor/hvornår og hvor tit tager man dem? - Er jo helt ny på det "markede" - også syntes jeg at være kommet frem til at begge streger skal være lige tydelige?

Der er en god vejledning med i pakken - i hvert fald dem jeg har købt.
Men hvis du har en ide om hvornår du har ægløsning bruger du vel en 5 strimler op til og efter, så du har en rimelig chance for at ramme æl.

Jeg har læst at morgenurin ikke er god at bruge.

Det var bare et hurtigt input fra mig, andre kan sikkert svare mere udførligt.

Held og lykke.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Der er en god vejledning med i pakken - i hvert fald dem jeg har købt.
Men hvis du har en ide om hvornår du har ægløsning bruger du vel en 5 strimler op til og efter, så du har en rimelig chance for at ramme æl.

Jeg har læst at morgenurin ikke er god at bruge.

Det var bare et hurtigt input fra mig, andre kan sikkert svare mere udførligt.

Held og lykke.

Okay tak - må se hvad der er med når de kommer - men kan høre det hurtigt kan blive en dyr omgang

Anmeld

30. oktober 2013

Manna

Anonym skriver:

Okay tak - må se hvad der er med når de kommer - men kan høre det hurtigt kan blive en dyr omgang

Ja en fast månedlig udgift - så længe det varer.
Har du prøvet temperaturmetoden. Den brugte jeg ved den første og det fungerede glimrende.
Ved nr. 2 var min nattesøvn så forstyrret at jeg måtte ty til testene og det fungerede også fint.
Den måned jeg blev gravid fangede jeg dog ikke ægløsningen
Og ja det der med farven er rigtigt - mindst lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Ja en fast månedlig udgift - så længe det varer.
Har du prøvet temperaturmetoden. Den brugte jeg ved den første og det fungerede glimrende.
Ved nr. 2 var min nattesøvn så forstyrret at jeg måtte ty til testene og det fungerede også fint.
Den måned jeg blev gravid fangede jeg dog ikke ægløsningen
Og ja det der med farven er rigtigt - mindst lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen.

Nej har ikke prøvet med temperatur - hvordan fungere det?

Vi har bare forsøgt at have relmæssig sex, men er ved at være utålmodig efter 9 mdr. Så tænkte at jeg ville prøve noget andet og se om det så ville lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.