fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
4 synes godt om
30. oktober 2013

dina1980

Ja endelig på onsdag skal jeg have 2 æg op. håber begge overlever så håber ik de ringer mellem 8-9 på onsdag.....

Er der ik nogle der kan komme med noget positive historier om fryseæg hvor det er lykkedes og med hvor mange æg, og så om det blev en eller 2 babyer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

tweety2060

ville ønske jeg havde de gyldne ord, men det har jeg desværre ikke, men vil ønske dig al held og lykke med æggebasserne. tilgengæld har jeg har god succes med god overlevelser af fryseæg

Anmeld

30. oktober 2013

modesty

dina1980 skriver:

Ja endelig på onsdag skal jeg have 2 æg op. håber begge overlever så håber ik de ringer mellem 8-9 på onsdag.....

Er der ik nogle der kan komme med noget positive historier om fryseæg hvor det er lykkedes og med hvor mange æg, og så om det blev en eller 2 babyer???

Det er meget forskelligt fra person til person (og fra gang til gang) hvor mange æg der overlever optøning. Gennemsnittet er vist nok 60% og det var cirka deromkring af mine der klarede optøningen. Jeg fik lagt 2 fryseæg op to gange. Første gang kom der ikke en graviditet ud af det, men anden gang gjorde der og jeg har i dag en skøn dreng på to år.

Anmeld

30. oktober 2013

**Ønskebabyen

dina1980 skriver:

Rigtig meget held og lykke

Jeg havde selv to æg på frys, som begge overlevede og blev lagt op. Det ene udviklede sig fra et 4 cellet til et 8 cellet da det blev tøet op og det andet fra et 8 cellet til et 11 cellet og mere

Jeg blev gravid og venter nu en sund og rask lille søn <3

Anmeld

30. oktober 2013

Putomanen

Jeg er blevet gravid i et fryseforsøg, hvor der blev lagt 2 fine æg op som begge havde delt sig videre efter optøning. Vi havde kun 2 æg på frys.
Så det kan sagtens lykkes

Held og lykke

Anmeld

30. oktober 2013

dina1980

ej hvor godt, vi har os kun de 2 æg på frys, så er bare så spændt på om det hele lykkedes, orker ik mere efter det her hvis det ik lykkedes, det er alt for hårdt, har været igennem så meget de sidste par år.

og stort tillykke med jeres babyer det så fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.