Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manden's chef har sørget for, at jeg ikke kommer til at sulte
22 stk. cheesecake i køleskabet (de udløber godt nok imorgen - så må hellere komme igang)
ELSKER DEM (det er dem man kan få i Netto og SuperBrugsen for tiden) - NAM NAM
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Manden's chef har sørget for, at jeg ikke kommer til at sulte 22 stk. cheesecake i køleskabet (de udløber godt nok imorgen - så må hellere komme igang) ELSKER DEM (det er dem man kan få i Netto og SuperBrugsen for tiden) - NAM NAM
Det kan du ikke være bekendt, nu sidder jeg her og bliver helt syg efter sådan nogle ...
kriknu skriver: Det kan du ikke være bekendt, nu sidder jeg her og bliver helt syg efter sådan nogle ...
Havde du boet tættere på, var jeg kommet til kaffe besøg
Manden's chef har sørget for, at jeg ikke kommer til at sulte 22 stk. cheesecake i køleskabet (de udløber godt nok imorgen - så må hellere komme igang) ELSKER DEM (det er dem man kan få i Netto og SuperBrugsen for tiden) - NAM NAM
Kan de nå at sendes afsted, for så sender du da bare et par stykker til mig Vil med glæde hjælpe dig af med dem
De er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ goe!!!!! Har lige spist 2 stk
nu blir jeg bare nysgerrig hvad er det for nogle? lyder lækre
Michella2 skriver: Kan de nå at sendes afsted, for så sender du da bare et par stykker til mig Vil med glæde hjælpe dig af med dem
Tja - du kender postdk.. Ellers er du velkommen i Kgs. Lyngby
Faith skriver: De er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ goe!!!!! Har lige spist 2 stk
Nr. 3 er nu spist
Giraffen skriver: nu blir jeg bare nysgerrig hvad er det for nogle? lyder lækre
Det er sådanne "små" cheesescake fra Netto (100 gram hver pakke)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128