Hele familien draget til Sjælland i weekenden til den årlige familiesammenkomst, vi meldte fra da jeg skulle have haft PSK d. 14 Okbtober (altsåfor 14 dage siden), men betterøv meldte sin ankomst i for 5 uger siden og alt kører bare, der er intet
Nu sidder jeg så og overovejer om vi skal tage med, (vi ser kun den del af familien den ene gang om året)
Jeg har børn der er 4 år, 2 år og så den lille ny, manden skal alligevel arbejde hele weekenden
Men er det for meget for en lille ny? (Vi vil være ca 40 mennesker samlet om aften pgså laver vi jo individuelle ting i løbet af dagene (Lørdag) også hjemad søndag, og kommer derover fredag sidst eftermiddag
Så villle vi jo sejle derovre (herfra og til færgen er der 45 min kørsel , så sejle en times tid og så ca en 45 min kørsel igen til stedet hvor vi skal være)
Ville i tage med, sammen med den lille ny og de andre unger, både mine forældre og søskende skal også med, og manden bliver jo så hjemme og arbejder (jeg er vant til at være alene med ungerne, da manden arbejder meget)
Anmeld